Sonunda Fenerbahçe taraftarlarının istediği oldu ve Ali KOÇ başkan seçildi. Ancak hala hızını alamayıp mutluluklarını komik tweetler atarak gösteren taraftarlar var. Hep beraber okuyalım gülelim :)

Hızını alamamak bu olsa gerek

Görmemişin Harvardlı Başkanı olmuş demiyorum :)

Getirsin ama nasıl getirirse getirsin demek istiyor

Başkanın sağlığı takımın sağlığıdır

Takımı güvenilir bir başkana emanet edince biz

Bu başkanla okumaya ne gerek var?

Kim demiş Fenerbahçeliler yardımsever değildir diye

Kocalarını kıskanacakları tek erkek

Abartmamak lazım, empati kurabilirler

Biri şunu tokatlasın

Başka takım tutanlarla muhatap olmuyorum demenin farklı versiyonu

Buna gerçekten çok güldüm :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar