Selam spor severler ve taraftarlar! 26 Ağustos tarihinde Uluslararası Birlik Futbolu Federasyonu (FİFA) Resmi Twitter hesabında iki büyük takımımız olan Fenerbahçe ve Galatasaray spor kulüplerinin taraftarları ile ilgili olarak bir anket başlatılmıştı. İlk dakikasından itibaren büyük ilgi gören bu anketin sonucu belli oldu ama önce anket boyunca neler yaşandığına bir göz atalım bence. Haydi başlayalım…

İki takımında taraftar grupları sosyal medyada büyük etkileşim başlattı
#EnBüyükFener 💙💛 https://t.co/wg2eHtotZV
— 12 Numara 🇹🇷 (@12numaraorg) August 26, 2020
Biz adı geçen pek çok kulüple rakip bile değiliz, üstelik rütbemizde farklı.
— ultrAslan (@ultrAslan) August 26, 2020
We are not even rivals with many of the named clubs. @FIFAcom https://t.co/XcCdyck877
Gerek Galatasaray gerek Fenerbahçe taraftarı bu tatlı rekabeti kendilerinin kazanması için epey uğraştı ve sosyal medya üzerinden tatlı atışmalara sahne oldu. Bu etkileşim uğraşlarının kazananı bir taraf oldu elbette.
Anketin ilk zamanlarında Galatasaray öndeydi
Herkes rütbesini bilecek! 💪 https://t.co/ppbnw6h5oI pic.twitter.com/gKaUZYrKbG
— Galatasaray SK (@GalatasaraySK) August 26, 2020
Anketin ilk zamanlarında liderliği Galatasaray ele almıştı ve Galatasaray taraftarları Twitter üzerinden epey mutlu olmuştu ve bu durum Galatasaray resmi Twitter hesabına bu şekilde yansımıştı.
Zamanla sonuç değişti ve Fenerbahçe liderliği eline aldı
🚨 ⚽️ 🗳️
— FIFA.com (@FIFAcom) August 26, 2020
🟡🔵 @Fenerbahce
🦁 @GalatasaraySK
Who has the more passionate fans?
Nasıl olduysa birden ibre tersine dönmeye başladı yavaş yavaş ve önce hafif ve beraberlik, ardından Fenerbahçe liderliği başladı. Ankette bu şekilde sonuçlandı...
Anket sonrası bir Fenerbahçe paylaşımı...
Konu gerçek bağlılık ve aidiyetse bizimle aynı cümlede dahi olamazsınız! #BizFenerbahçeyiz https://t.co/Kty0yu1LIQ pic.twitter.com/zqNG3mDR8c
— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) August 27, 2020
Galatasaray'ın "Herkes rütbesini bilecek!" paylaşımına cevap niteliğinde bir paylaşım geldi Fenerbahçe resmi Twitter hesabı üzerinden.
Fenerbahçe'nin taraftarına teşekkür paylaşımı

Bu maddeyi eklemeyi düşünmemiştim ama bu benceyi yazdığım sırada iki takımında Twitter hesabını kontrol ederken yaklaşık on dakika önce atılmış olan bu paylaşımı fark ettim.
💛💙 @FIFAcom'un başlatmış olduğu ankete katılarak her alanda olduğu gibi Fenerbahçemizin adını zirveye taşıyan Büyük Taraftarımıza sonsuz teşekkürlerimizle… #BizFenerbahçeyiz 💪 pic.twitter.com/XQWY9nqx0C
— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) August 27, 2020
Son olarak bu tür etkileşim amaçlı olan FİFA veya UEFA paylaşımlarına değinmek istiyorum
Açıkçası son zamanlarda bu iki büyük federasyon, başka ülkelerle ilgili yaptığı paylaşımlarda yeterince etkileşim alamayınca ibreyi Türkiye takımlarına çevirmiş durumda. Bizlerde maalesef bu oyunlara çok çabuk geliyoruz ve hemen taraftar duygumuzu kabartıyoruz. Bu tür sadece etkileşim amacı güden paylaşımların oyununa geliyoruz.
🚨 ⚽️ 🗳️
— FIFA.com (@FIFAcom) August 25, 2020
🔴 @ManUtd
⚪️ @realmadrid
Which side was more exciting to watch?
Bizim ülkemiz dışında yapılan bir anketi sizinle paylaşmak istedim. Bizim takımlarımız ile ilgili olan anketlerle arasındaki etkileşim farkını gözlemenizi istiyorum.
Son olarak iki takımında son derece büyük olduğunu ve büyüklüklerinin tartışılamayacağını söyleyerek bencemi sonlandırmak istiyorum. Mutlu kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
Elinize sağlık, çok iyi ve mükemmel bir paylaşım, teşekkürler
Fenerbahçeli adamla evlen korkma,
O hiç şampiyon olamamasına rağmen, onca yenilgiye rağmen Fenerbahçeyi bırakmadıysa, seni de bir ömür bırakmaz 🤣
Fenerbahçe'li adamları kadınları sevelim😂
Kesinlikle 🤣👍
Koskoca Fifa bu anketten bu çıkarımı yapması komik olmuş. Bu anketten çıkarılacak tek mesaj Fenerbahçe taraftarının sosyal medyayı daha aktif kullanması olacaktır. Takım tutmayan biri olarak bunu görmek basit oldu galiba :D
Fifaya daha verimli çalışmalar dilerim :D Ellerine sağlık Teddycik güzel çalışma olmuş :)
teşekkür ederim. Aynen taraftarların yarıştırılması saçma, paylaşmak istedim ama...
Mesaj atıp para toplamaya gelince hepsi fıyıyor üç kuruş parayı toplayamıyorlar sadece onlar değil beşiktaş ta öyle , bunların tutkusu lafta iki paket sigara parasını kluplerinden esirgerler mağlubiyet gelincede küfrü basıp tutkulu olurlar , hepsi leş
Bırakalım da ankette kazansınlat barii😃 sonuna kadar ❤️💛
Peki bırakın anketi biz alalım bari😀
Sizin olsun 🥳
Mazinde bir tarih yataaaaaarrrr yaşaaaa Fenerbahçeeee <3
Yeeey
GS taraftariyım ankete katilmamistim sonucun o taraf bu taraf olmasindan ziyade katilimin 1.5 milyonu asmasıydi cunku benzerlerinin 15 bin katilimcida kalmasi guzeldi
koyunun olmadığı yerde keçiye abduraman çelebi derlermiş ;)
çarşıdan abduraman çelebilere gelsin :)
Bari ankette kazansın Fenerbahçe, şampiyonluğu unuttuk. ❤💛
20 yıl sonra kazanan takımın taraftarı mı söylüyor bunu?
Karışma sen😂
Bak bir trip atarım, 5 ay kendine gelemezsin akıllı ol
Triplerinle mi korkutmaya çalışıyorsun yemezler koçum😀
Peki, sen bilirsin.
Futbolu belli para babaları yönetir bunlar gassaray ile feneri birbiriyle yarıştırıp para kazanırlar horoz dövüşü gibi hepsi tiyatro
Türkiye’de iki kulüp vardır.
Fenerbahçe ve diğerleri
Bot diye ağlarlar en sonda Fenerbahçe trübünde Türkiyenin en iyisidir.
😀😀onu da sahte hesaplarla almışlardır yakışan hareketler.
Anca anket kazanırlar
Ee dostum bu FENERBAHÇE öyle onun bunun uzantısı değil ki.
Tamamen asılsız bir haber
Galatasaray taraftarı olarak ben oylamadım bile
Çünkü bizim büyüklüğümüz Guinness Rekorlarda duruyor isteyen açıp bakabilir..
C. Ronaldo’dan tut dünya çapında bütün futbolcular bunu söyledi (Ronaldo Şükrü Saraçoğlunda da oynadı)
Uzun lafın kısası UltrAslan bir taraftar markasıdır.. Ucuz şeylerle ölçülmez büyüklüğü
#Vesselam
Sosyal medya sizlerin olsun bize tribünler sokaklar yeter..
Fener taraftarı enzor zamanında kulübün yanında olmustur
Fenerbahçeeeeeee 💛💙💯
Taraftarı twitter üzerinden ölçerseniz tabi fenerle galatasarayın taraftarı daha tutkulu olur. İnönüde , Vodafone Parkta desibel rekoru kırıp oyun bıraktıran taraftar kimin taraftarı eyyy yandaş medya kör olmuşsunuz körrr
bizi iyi gaza getirdi fıfa
eyy fifa ne yapmak nereye varmak istemektesin
Loserbahçe de öğrenecek bir gün winnerlığı, sosyal medyada değil ama sahada. Tebrik edelim bari
Bot bastilar yine de koyduk. Konu taraftar destegi, fedakarligi, ateşliligi, cilginligi vb. Ise fenerbahce en iyisi. Ama konu kareografi ise Galatasaray acik ara ligin en iyisi.
botlarla önde olmak ne kadar gerçekci birde fıfa başlatıyor bot alıp twitter kazanıyor yani her turlu paramız yurtdısına cıkıyor ne gerek var
Eskiden oyleydi ama taraftarın keyfi kacti
Evet valla öyle
💙💛 kanser cimbomlular gelmeden.
Sonsuna dek Fenerbahçe diyorum, takımımı destekliyorum.
Tartışılmaz büyük sensin, kiskananlar bunu ne bilsin...💛💙
Trabzonsporluyum ama gs taraftarı fb taraftarından daha iyi
O oylamaya bakmaz. Besiktasin desibel rekorunu kirin oyle gelin.
Futbol artık eskisi gibi değil.
Spor sever değilim ama...😁😁
Eskidendi o. Ali Koç ağzına sçtı fenerin
Takım tutmuyorum. Ama okumak eğlenceli.
Aslan miyav miyav fnfkfldl fifa bile biliyor olayı
Beşiktaşın hakkını yemişler
fenrbahce bu sene liginin icinden gecer
Fenerbahçe kalp ben
Gerçeği yansıttığını düşünmüyorum
Bunlar yine şike yapmıştır sjdj yoksa kazanamaz
Bırakın şu yalan dolanı
Helal olsun
Sonuna kadar kanaryammm
Fenerbahçe ayridkr
emeğine sağlık
tebrik ederimm
Tabi ki FB taraftarı daha tutkulu. :)
fenerbahce türkiyedir türkiye fenerbahçedir
Fbli olmak ayrıcalıktır
Fener Bahçe 1907
Fenerbahçe 🌹🥰
Emeğine sağlık