Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

Beşiktaş spor kulübü bütün taraftarlarını heyecanlandırdı! İşte o seksi transfer!

Maja Tokarska

Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

Polonyalı seksi oyuncu henüz 26 yaşında.

1.93 cm uzunluğunda, 72 kg ağırlığında başarılı ve güzel bir oyuncu o!

Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

1.93 cm olması biraz abartı uzun geldi. Hemen hemen birçok erkeğe göre daha uzun boylu bir oyuncu o. Kızlar ile kıyaslamak çok yanlış olur zaten!

Beşiktaş kulübü seksi oyuncu ile anlaşmaya varmak adına İstanbul'a getirdi!

Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

Istanbul'a gelen polonyalı oyuncu sağlık kontröllerinden geçiyor. Alınan son bilgilere göre sağlık kontrolleri tamamlanmak üzereymiş. Ve seksi voleybol oyuncusunun sağlık açısından harhangi bir sorunu yokmuş.

Seksi oyuncunun transfer haberini duyan taraftarlar oldukça heyecanlandı!

Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

Eminim ki sırf seksi ve güzel olması sebebi ile voleybol ile uzaktan alakası olmayan beyler bile artık maçların sıkı takipçisi olacaktır!

Hoş geldin demeyecek miyiz?

Beşiktaş'ın "Kalp Ritmini Bozacak" Derecede Seksi Olan Yeni Transferi: Maja Tokarska

Beşiktaş kulübüne ve Türkiye'ye hoş geldin Maja Tokarska!


1|1
614

En İyi Kız Görüşü

  • Bu kadar uzun ve ince olmak isterdim :(

    2|1
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

En İyi Erkek Görüşü

  • Emeğine sağlık kardeşim.

    0|1
    0|0
    ARTIK GEÇERLİ BİR GÖRÜŞ DEĞİL

Benzer Benceler

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 5

  • Of çok uzun ya çok işlevsiz olur. Eline sağlık.

    #KeyifliPaylqsimlar

    0|1
    0|0
  • Harika, emeğine sağlık

    0|1
    0|0
  • yaşlanınca görücem ben onu

    1|1
    0|0
  • kıskanmamak lazım

    0|1
    0|0
  • Eline sağlık

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Emeğine sağlık bbb

    0|0
    0|0
  • Kardeşim konu güzelde seksi sözcüğünü çok kullanmışsın 😉😄

    Bu arada çok güzel gerçekten. Ben o fizikte bir kız olsaydım model olmayı tercih ederdim 😎

    0|1
    0|0
  • Türk taraftarı kendi kulübünün oyuncusuna hallenmez.. Yenge, kardeş muamelesi yaparlar..

    0|1
    0|0
  • ayıpya sporu böyle şeylere alet etmiyelim..

    bu arada imza töreni ne zaman bilet alacam :))

    0|1
    0|0
  • bekar ve sevgilim olmadığı için bakabilirim zaten beşiktaşliyim voleybolunu da izleriz nolucak

    0|0
    0|0
  • futbol ne yaa kadın voleybol candır

    0|1
    0|0
  • Emeğine sağlık.

    0|1
    0|0
  • Kızlar çok güzel maşallah

    0|1
    0|0
  • Japonlar yapmış abi

    0|1
    0|0
  • aga 10 beğeniye ifşasını atarım :DD

    0|1
    0|0
  • güzel hatun

    0|0
    0|0
  • Sanırım Canik belediye kadın basketbol takımının transferinden haberiniz yok. bu kalp ritmini bozuyorsa eğer canikli oyuncu kalbi yerinden söker atar.

    pbs.twimg.com/.../a56WR9zH.jpg

    0|0
    0|0
    • Abi eşek bu ya 😄

    • dostum kadından anlamıyorsun. ismini araştır bak google. sonra gel yaz buraya :D

  • Bu iş yapar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...