Eskiden odun sobaları vardı çok seviyorum ateş yakmayı etrafında oturmayı üzerine mandalina kabuğu koymayı. Kestane pişirmeyi. Demir şişe havuç saplayıp sobanın içine salıverirdik pişerdi ve yerdik. Sonra pencerede camın buharına parmağımızla şekiller çizerdik. Dışarıda kardan adam yapıp kartopu oynardık. Ne günlerdi ama.
24 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEvde oturmayı severim haftada bir samimi bir arkadaşım var onunla gidip bir çay içip sohbet etmek sonra bilgisayarım başında film falan izlemeyi kitap okumayı kış geldiği için 2 hafta da bir spor salonunda masa tenisine giderim arkadaşla hep yaptığım aktivite ama işte alışkanlık artık kış geldi diye ara verdim
10 Yorumla
Kar manzarası izlemeyi severim ❄️

10 Yorumla
+1 yılBir tek akşam evde olduğum için evde kışın en keyif aldığım şey koltuğuma oturup telefonumu elime alıp bir yandan da sıcak içeceğimi yudumlamak aşırı keyif alıyorum tüm günün yorgunluğu gidiyor
11 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
u +1 yılGenelde, kahve içip film izlemeyi seviyorum. ya da şehirler arası yolculuk etmek. kışın güzel oluyor. birde kar yağarken gece dışarı çıkmak
21 Yorumla- +1 yıl
Evet harika
+1 yılSelam gadası 🙃
Kış demek kayak yapmak, sucuk ekmek yemek, kahve içmek demektir. Kayserili olup kar üstünde sucuk ekmek yemeden olmaz.
11 Yorumla1. Uludağ'da kayak veya Kıbrıs'ta tatil (2-3 yılda 1),
2. Karahayıt Hierapark Otelde 15 günlük dinlenme ve kaplıca tatili, (her yıl Şubat ayında),
3. Abant Gölü turu (her yıl ocak ayında).
Bu sene daha güzel geçecek inşAllah.
16 Yorumlaannemin yaptığı mis gibi tarhana çorbasını icmek 🤤🤤
11 Yorumla
+1 yılKar varsa akşam çıkıp yürümek, kardan adam yapmak, kızakla kaymak, kara saplayıp soğuttuğum birayı içmek ve en güzeli de deniz şortumu giyip plaj sandalyemle karda oturmak 😂😂
152 Yorumla- +1 yıl
Nesi senlik değil? Alkol kullanmıyosun o tamam. Plaj sandalyesinde bikiniyle karda oturmazsın o da tamam. Diğerleri ne?
- +1 yıl
Sevgiliysek onları eleriz eğer sevgili değilsek kamp sandalyemle ben şort giyip karda otururum
- +1 yıl
Öyle olsun bakalım 💔❤️🩹
- +1 yıl
Bantlı kalp normalde ama burada öyle çıktı
- +1 yıl
Oy kıyamam ben sana yollayayım eklersin gerçi oluyo mu öyle bilmiyorum
- +1 yıl
Bilmem Instagram'dan atayım belki olur
- +1 yıl
Sende vardır daha çok Instagram hesabı
- +1 yıl
Emoji isteyen sensin ben değilim ki
- +1 yıl
Hıh vermiyorum ben de
- +1 yıl
Yaaa ben trip attım ama önce haksızlık bu😂
- +1 yıl
Hayır işin garibi sevgili değiliz ama trip yiyorum bol bol
- +1 yıl
Senin de hoşuna gidiyor sevgili değiliz ama trip atacak biri var
- +1 yıl
İşte böyle yapıyosun kıyamıyorum da at tamam at trip at
- +1 yıl
Oldu dimi 😂
- +1 yıl
Rahatladın mı 🥰🥰
- +1 yıl
İyi bari rahat uyursun
- +1 yıl
Yumuşak tüylü battaniye al bi de
- +1 yıl
Oh ne güzel işte seni onunla sarayım ben sıkı sıkı uyu içinde
- +1 yıl
Ne oldu bunalır mısın içinde
- +1 yıl
O bakış ne o zaman öyle
- +1 yıl
Çon ney yapmıyım?
- +1 yıl
Neden ki
- +1 yıl
Bilmem. Bilsem sormazdım
- +1 yıl
Ama sevdiğimi de söylemedim ki
- +1 yıl
Şurada laflıyoruz işte
- +1 yıl
Peki bu olur
+1 yılİçerisi sıcakken yağmurda camdan sokağı seyretmeyi🙂 Elimde sıcak kahvem ve sigarayla tabiki.
27 Yorumla- +1 yıl
Belki birgün o beni bırakmadan ben sigarayı bırakırım 🤔 bazen kahve yerine bir kadeh birşeyde güzel gider.
- +1 yıl
Kısmet 🙂 sigara en kötü sevgilidir. Kızsan bile onsuz yapamazsın ❗️
- +1 yıl
İnşallah 🙏
Birde ne var biliyor musun ❓️ O kışta kıyamette sokakta yaşayanlar var ya. Eline bir taş sıcak çorba bir somun ekmek vermek için en güzel zaman. Tabak kaşık onda kalsın
+1 yılSoba basında kestane ve patates yemeyi severim kumpir yapacan of sabahleyin yufka ekmegi sobaya koyacan arasına tulum peynir ne güzel olur
15 Yorumla- +1 yıl
Al buyur burdan yak 😂
- +1 yıl
Canını sevsinlet
- +1 yıl
Al buyur burdan yak😂 canını sevsinler
- +1 yıl
Ankaradaısın
+1 yılTiyatroya gitmeyi. Kardan adam yapmayı ki inşallah bu sene çok kar yağar, kızımla kar topu oynamayi
11 YorumlaKaranlıktan istifade edip bol bol dizi, film. Tam havası, yanında da atıştırmalık ya da kahve. Oh mis! 😄
14 Yorumla
+1 yılKar yağınca karda kaymayı severim. Alacaksın leğeni yokuş aşağı salacaksın ah çocukluk yıllarım😂
115 Yorumla- +1 yıl
Şimdi kayak takımları ile snowboard yapmak güzel modernizeleşti🤣
- +1 yıl
Snowboard bende yapmadım zaten sakat işler acemi olarak yapmaya kalkarsak iki kırık beş çatlak on patlak vücut kalmaz 🤣
Poşet üstü kaymaca çok iyi olurdu yokuşun durumuna göre çok eğlenceli bir kış olimpiyat sporu 🤣 - +1 yıl
O kadar dik değil ya ama bizim kuzenler aktaşta oturuyordu orada dik aşağı kayıyorduk
- +1 yıl
Çok dik açı aşırı tehlikeli oluyor eğimi çok olmaması lazım doğru yoksa korkutucu tarafı yüksek sakatlık çıkarabiliyor
- +1 yıl
Yalnız artık kar yağmıyor öyle bir sıkıntı var sel sularıyla ancak rafting olur 🤣
- +1 yıl
Mevsimlere ihanet eden insanlara cezayı doğa kesmeye başladı sonumuz hayırlısı olsun
- +1 yıl
Her şeyin hayırlısı makbul
+1 yılBuz pateni keyfi tabi ki. Bazen Altınparkın içindeki buz pistinde ahenkle süzülürsün.
12 YorumlaÇay kahveeee yağmur kar izleme yürümee böyle 😊😊😊😊
17 Yorumla
+1 yılKışın yapılan yürüyüş bir başka güzel oluyor
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
+1 yılKaynara yakın şu ile yıkanıp güzelce sıcacık yatağımda uyumayı
12 Yorumla- +1 yıl
Ay misss 🌹
- +1 yıl
Evet☺️
+1 yılsoba yanında oturup üzerinde kestane pişirmeyi :)
16 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle
ayrıca sobanın fırınında pasta börek pişirmekte harika evin içi vanilyalı hamur kokuyor pastane gibi :D - +1 yıl
biz şehrin ortasında böyle yapıyosak onlar köyle böyle yapmayı hiç bırakmıyordur :)
- +1 yıl
köy hayatı güzel ya
havası yeter mis gibi
+1 yılDuş, kahve, TV, yemek 😍
Gerçi ben bunları her mevsimde seviyorum.😂11 Yorumla
+1 yılEdanın kış temalı sorularını yanıtlamayı :D
11 Yorumla
+1 yılO buz gibi havada sahil kenarına çıkıp oturmayı seviyorum 🙂
15 Yorumla- +1 yıl
Ondan zevk alıyorum işte 😂
- +1 yıl
Hahaha iyi özetledin eda 😄
Evden çıkmasam mutluyum, soğuktan nefret ediyorum 😤
112 Yorumla
+1 yılDuruma göre karda piknik,
Termal otel tatili
Evde TV + kahve
12 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel oluyor
+1 yılBir çok şey var aslında.. Karlar altında deli gibi bisiklet sürüyorum.. Halı saha maçı vazgeçilmezim, yürüyüş, paten sürüyorum.. Bir de hayallerimi yıkan ama hala deliler gibi sevdiğim o kızın elini tutup kar taneleri altında yürümek..
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkürler bir kadın ne denli güzel sevilmeli ise seven ben ama yanan da ben eda
+1 yılSıcak battaniyemin içinde kahve keyfi ❤️
22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🥰🥰🥰🥰❤️
Ben duramam mutlaka İstanbulun altını üstüne getiriyorum 🤪
11 Yorumla
+1 yılGalibiyet, kafa kafaya veya mağlubiyet
Kalorifer peteğine yaslanıp Beşiktaşk'ımı izlemek.10 YorumlaKoşmayi tabii ki de. Doğu havalarda daha geç yoruluyo insan. Bu da daha uzun bı aktivite demek
13 YorumlaSobalı bir evde üstüne kestane ve çay koyup karın yağışını seyretmek ama öyle bir evim yok
116 YorumlaKar yağarken Kuğulu parkta yürümeyi ve kestane yemeği , salep içmeyi , severim
00 Yorumla
+1 yılDona dona dondurma yemeyi
11 YorumlaGüzel bir manzaraya karşı miskinlik.
11 Yorumla
+1 yılÇay içmek daha zevkli oluyor
12 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
+1 yılKapalı havayı seyretmek çok güzel yaa😊
13 Yorumla- +1 yıl
Bi rehavet çöküyor insana evet.
+1 yılBen yazın evde kışın dışarıdayım😅
13 Yorumla- +1 yıl
Yaz mevsimini pek sevmiyorum 😬
Tembellik yapmayı seviyorum 😅
18 Yorumla
+1 yılvalla ıspanak böreği yemeyi severim
17 Yorumla- +1 yıl
ben elimle yaparım sana gurban olam
- +1 yıl
yaparım tabi
- +1 yıl
sağlığın nasıl oldu
- +1 yıl
gurban olam sana ben sen yeterki iyi ol güzel gözlüm
+1 yılkahve içerken bir şeyler izlemek
11 Yorumla- +1 yıl
En sevdiklerimizden
Sıcak çikolota içer manzarayı seyrederim
14 YorumlaKış ayı adı üstünde ayı 🐻 gibi yatmak istiyorum ama iş var olmuyor 🙃
00 YorumlaKalın yorganın altında uyumayı 😀😜
12 Yorumla
+1 yılKârlar kaplı dağ yollarında yürüyüş yapmayı
10 Yorumla
+1 yılYağmuru izlemeyi severim
10 YorumlaFakirlikten bişey yapamiyoz ki
10 Yorumla
+1 yılSımsıkı giyinip yürümeyi
10 YorumlaYorgan altında gece gündüz yatmayı
10 Yorumla
+1 yılYorgan battaniye yatmak
10 YorumlaKalin kalin giyinip gezmek
10 Yorumla
+1 yılKahve
22 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler canım
+1 yılKarda mangal
112 Yorumla- +1 yıl
Tabi ki, her zaman yaparım.
- +1 yıl
E tabi sen şimdi mini ve cropla gelirsin. Ben üşümem
- +1 yıl
Montunu verece kibar birileri vardır. Veya araçta oturup kebabı beklersin :)
- +1 yıl
ahaha adam donsun dışarıda sen sıcacık arabada görüş paylaşırken
- +1 yıl
En azından salataya falan el atsaydın zalım
- +1 yıl
Biliyorum
+1 yılUykuyu
13 Yorumla- +1 yıl
Tamam bıyıklı dayı
Hasta olmayi
15 Yorumla
+1 yılUyumayi
30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSıcak icecekle pencereden bakmayı
10 Yorumla
+1 yılyürüyüş
10 YorumlaUyumak
10 YorumlaYorgan altında film
10 Yorumla
+1 yılSahlep içmeyi
00 YorumlaKar topu savaşı
00 Yorumla
+1 yılKaymayı severim
10 YorumlaYatmayı
00 Yorumla
+1 yılYatmayı
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
