Kış aylarında en çok ne yapmayı seviyorsunuz?

Sıcak çikolata içmek, sevdiklerinizle kar topu savaşı yapmak, Kardan adam yapmak veya battaniyenin altına girip film-kitap yapmak olabilir.. Benimkiler bunlar..🫠🌲☃️❄️⛄🏔️

#Princessaxasöyle
Kış aylarında en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Güncellemeler
1 yıl
Süper soru için teşekkürler KS ! 🩷
Kış aylarında en çok ne yapmayı seviyorsunuz?
Cevapla