Aile & Toplum Kış aylarında yapmayı en sevdiğiniz aktivite nedir? Melike166 Takip Et Xper 7 Yaş: 22 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 28 Yapay Zekaya Sor Benimm yağmurlu havada kahve eşliğinde bilgisayarı açıp dizi/film izlemek, cok huzur verici bir aktivite🤩 sizinn hangisi Kış aylarında yapmayı en sevdiğiniz aktivite nedir? Cevapla Bilgisayar Soruları Dizi Soruları Film Soruları Beğen Paylaş Takip Et 10 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. film dizi izlemek tabi ki de.. çünkü film ve diziler harika oluyor kış aylarında özellikle de.. 1 0 Yorumla
nordun_gadasi Takip Et Efsane Yaş: 36 , eic 31% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı. Kitap okumak gadası 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Evde oturup film izlemeyi seviyorum işten kalan zamanlarda 1 0 Yorumla
TuniȿՁθ Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl Ayılar gibi kış uykusuna yatmak. Yaz gelince uyandırın beni 1 0 Yorumla
canerryilmazz Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Kapalı hava da yanıma kahve mi alıp müzik dinlemek 1 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 90% +1 yıl Hayal kurmak sıcak yatagin dibinde birse gerçekleşmeyecigini bile bile 😄 1 0 Yorumla
Catutigernos Takip Et Master Yaş: 40 , eic 85% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Filtre kahvemi alıp oturup jazz blues eşliğinde ayaklarımı uzatıp kafa dinlemek 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Battaniye altında çay içerek dizi izlemek ve KS ye takılmak 1 0 Yorumla
Oskibey Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı. Bol bol seks hem ısıtıyor hem rahatlatıp gevşetiyor🤌😋 1 0 Yorumla
Mr_Kaan_ Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Soba olsa üstünde kestane yapardımPeteklerde olmuyor 1 0 Yorumla
Estasbien Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Papatya çayı eşliğinde şöminede çıtırdayan odun sesini duymak 1 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Bana yaz kış farketmez gezecek mutlaka bir yer bulurum 1 0 Yorumla
November_ Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Kahve ve kitap inanılmaz huzur verici yaaa 1 1 Yorumla Melike166 +1 yıl eveettt Yorumla
Rs3169 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bikere fix harry Potter a başlarım en bastan kahve içerek kitap okurum camin önünde ha bide uyurum evt galiba kisin ve yağmurlu havalarda en çok yaptığım şey uyumak.. 1 3 Yorumla Melike166 +1 yıl yaa harry potter mı😍 Yorumla Rs3169 +1 yıl Evt en iyi film serilerinden biri şüphesiz yakında dizisi cikcak bakalim oda kendini 30 40 kere izlettirebilecekmi.. Yorumla Melike166 +1 yıl aa dizisi de mi cıkıcak bilmiyordum kesinlikle izlerim ben Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Bilgisayar telefon oynamaknjebdjs 1 1 Yorumla Melike166 +1 yıl dmdldşxldmxdlpc Yorumla
MockingBirdxX Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Yağmurlu ya da fırtınalı kış gününde evde bilgisayar oyunu oynamak ya da evde manitayla yiyişmek. 1 0 Yorumla
şekerlibira_ Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Yatakta film, dizi, anime izlemek ve kitap okumak tabiki 1 0 Yorumla
HRM_000 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl Yağmurun yağışını izlerken sıcak bişeyler içip öylece izlemek 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı. Kalın kalın giyinip dışarda yürüyüşe çıkmak 2 0 Yorumla
_____x_X_x_____ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yağmurlu havalarda kahve içmek mis. 1 0 Yorumla
Paranoyak-Maan Takip Et Master Yaş: 33 , eic 88% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Kar yağmayan bir kışın hiçbir yanını sevmiyorum. 1 0 Yorumla
ChungCha Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kış aylayında en çuk uyumayı şeviyoyum 1 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 914 cevap paylaştı. Aksam gemehnden sonra sıcak odada mayışmak 😅 1 0 Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Evde oturup dizi izleyip biseyler yemek 1 0 Yorumla
birtanekızzz0 Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Şimşek çakarken gerilim tarzı filmler izlemek 👻 1 0 Yorumla
2golgeadam2 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. O tür havalarda kitap okumayı severim :) 1 0 Yorumla
YataktakiHayvan Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Popom donmasın diye yorgana sarılmak. 1 0 Yorumla
Aserehehadejetejebe Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Battaniyenin altında YouTube izlemek 1 0 Yorumla
lenii Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. soğukta sadece sigara içmeyi seviyorum 1 0 Yorumla
sewen Takip Et Master Yaş: 43 , eic 44% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,2b cevap paylaştı. En etkilendihin filmleri merak ettim 0 0 Yorumla
agresifpanda69626 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Kar altında mangal 1 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı. Sahlep içmek. 1 0 Yorumla
Dilers Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 40% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 384 cevap paylaştı. seks... 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. evde yatmak uyumak 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
film dizi izlemek tabi ki de.. çünkü film ve diziler harika oluyor kış aylarında özellikle de..
Kitap okumak gadası
Evde oturup film izlemeyi seviyorum işten kalan zamanlarda
Ayılar gibi kış uykusuna yatmak. Yaz gelince uyandırın beni
Kapalı hava da yanıma kahve mi alıp müzik dinlemek
Hayal kurmak sıcak yatagin dibinde birse gerçekleşmeyecigini bile bile 😄
Filtre kahvemi alıp oturup jazz blues eşliğinde ayaklarımı uzatıp kafa dinlemek
Battaniye altında çay içerek dizi izlemek ve KS ye takılmak
Bol bol seks hem ısıtıyor hem rahatlatıp gevşetiyor🤌😋
Soba olsa üstünde kestane yapardım
Peteklerde olmuyor
Papatya çayı eşliğinde şöminede çıtırdayan odun sesini duymak
Bana yaz kış farketmez gezecek mutlaka bir yer bulurum
Kahve ve kitap inanılmaz huzur verici yaaa
eveettt
Bikere fix harry Potter a başlarım en bastan kahve içerek kitap okurum camin önünde ha bide uyurum evt galiba kisin ve yağmurlu havalarda en çok yaptığım şey uyumak..
yaa harry potter mı😍
Evt en iyi film serilerinden biri şüphesiz yakında dizisi cikcak bakalim oda kendini 30 40 kere izlettirebilecekmi..
aa dizisi de mi cıkıcak bilmiyordum kesinlikle izlerim ben
Bilgisayar telefon oynamaknjebdjs
dmdldşxldmxdlpc
Yağmurlu ya da fırtınalı kış gününde evde bilgisayar oyunu oynamak ya da evde manitayla yiyişmek.
Yatakta film, dizi, anime izlemek ve kitap okumak tabiki
Yağmurun yağışını izlerken sıcak bişeyler içip öylece izlemek
Doğa yürüyüşü yapmak
Kalın kalın giyinip dışarda yürüyüşe çıkmak
Yağmuru izlemek vee müzikkkk
Yağmurlu havalarda kahve içmek mis.
Kar yağmayan bir kışın hiçbir yanını sevmiyorum.
Evde kedilerle film izlemek 😃
Tv izlemek
KS de takılmak
Kış aylayında en çuk uyumayı şeviyoyum
Uludağda sucuk ekmek
Yorgana sarilip mırın kırın etmek
Aksam gemehnden sonra sıcak odada mayışmak 😅
Danssss tabikisideeee 🖤
Evde oturup dizi izleyip biseyler yemek
Şimşek çakarken gerilim tarzı filmler izlemek 👻
O tür havalarda kitap okumayı severim :)
Popom donmasın diye yorgana sarılmak.
Yağmuru izlemek daha huzur verici
Battaniyenin altında YouTube izlemek
Karla kayışı yağlamak
Yorgan altına girip film izlemek
Sıcacık yatağımdan çıkmamak
seninkine benziyor güzel olur güzel gözlüm
soğukta sadece sigara içmeyi seviyorum
En etkilendihin filmleri merak ettim
Odamda telefons bakmak
Uyumak 🥱
Karavanla hafta sonu kamp yapmayı severim
Uyumak
Kar altında mangal
Sahlep içmek.
Birlikte izleyelim mi
seks...
Dışarıda gezmek
evde yatmak uyumak
Su içmek
Melke