Benim için kış her zaman sıcak kestane yemek oluyor. Daha önce hiiç boza içmedim onu deneyeceğim
Boza ve salep içmek
Kestane yemek
Sıcak çikolata içmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim için kış her zaman sıcak kestane yemek oluyor. Daha önce hiiç boza içmedim onu deneyeceğim
Gemideyken vardiyamda böyle salep yapmıştım gözlerimi kapatıp bir şey hayal ettim
Böyle hava buz gibi yağmur veya kar yağıyor hava kararmış bacalardan duman çıkıyor yanımda sevgilim soğuktan burnu kıp kırmızı olmuş beraber yolda yürüyoruz böyle minik şirin bir kafeye girip salep içiyoruz beraber boğazlı kazaklarımız var üstümüzde ikimizde aynı renk giyiyoruz böyle bir hayal işte
Kış benim için çok romantik bir mevsimdir, sıcak içecekler ve kırmızı şarap tercih edilir , kışa uygun içecekleri seçmek kolaydır ama nerde ve kiminle içtiğin çok daha önemlidir !
Mesela kışın kırmızı şarabı aşık olduğun insanla birlikte içtiğinde başkadır tadı!
Sıcak bir Boza içmek istediğindeyse o zaman aile büyükleri ile birlikte bir başkadır tadı.
Unutmayın yalnız hiç bir şeyin tadı olmaz.
Cevap
42Cevap
Sıcak çikolata içmek
Kestane yemek çok güzel oluyor ya cidden, sıcacık böyle... Ayy canım çekti. 😋
Sabah uyanmışsın aldın eline sıcak çikolatali kahveni otur cam kenarına karları izle off müthiş müthiş
Rakı seçeneği yok. Mecburiyetten ve rastgele bu seçeneği işaretledim.. Alternatifleri çoğaltın soru sorarken
Elime çayı alıp kar lapa lapa yağarken seyretmek ve battaniyenin altında film izlemek peluş terlik ve pijamalarla evde keyif yapmak
Ben usudukten sonra yüzüne sıcaklığı değen cayır cayır yanan bir ateşin başında sakin sakin oturmayi severim. Daha huzurlu bir an yok gibi
Elime kocaman bir kahve bardağı alıp dona dona dışarıda sigara içmek😂
Evet titreye titreye 😅
Sıcacık ev terliklerimi giyip kahvemi içmeyi seviyorum en çok.
Battaniyeye sarılmak ve mahzun mahzun pencereden dışarıyı izlemek
Aksamlari film izlerken sicak cikolata icmek keyifli oluyor.
Bankalarda içilen sıcak çikolatanın verdiği sıcaklık daha güzel.
Salep ve kestane nasıl ayrı seçenekte olur ya. İkiside
Şöyle güzel bir kahve ve vanilyalı puro , acayip keyif veriyor
Nerde o eski bozacılar. ah ah
Dışardan bol soslu zurna Hatay döner sipariş edip yemek kdkfjfjf
Dağ evimde sevgilim ile Netflix amazon Prime izlemek
#Hükümdar
Tabi ki en sağlıksız olan sıcak çikolatayı seçerim. :D
Sıcak şarap var desem kim evet der öne öyle sıcak çikolata çocukmuyuz biz
Sıcak çikolata, pijama, peteğin yanımdaki yatakta film dizi seyretmek
Kulaklığı takıp müzik dinleyerek yürüyüp hayatı sorgulamak 🕶️
Kalın kalın giyinmek
Sıcak çikolata icmek
Kesinlikle sıcak çikolata
Sobanin üzerinde kestane pişirmesi güzel olur.
Kestaneyi tek geçerim
Kalin giyinmekkk tv karsisinda vakit gecirmek
Kestane yemeeeek :)
Fartetmez ama kestane kıratmak daha iyi kışın
Sıcak şarap içmek
Çok güzel oluyor gerçekten. Tavsiye ederim.
Sahlep güzel olur. Bozayı pek sevmem
Kestane güzel gidiyor ama çok pahalı
Ocağın önünde ısınmak
sıcak çikolata
Salep
Kestaneee😍😍 çok özledim vallaa
Çalışmak iyi geliyor yemek içmek değil
Boza nın kusmuk gibi tadı var
Görsel çok iyi bence dag evi yani
Yağan Kar izlemek
Niye gördüm ben bu soruyu 🥴
Sıcak çikolata, kahve vs.
Kesinlikle kestane yemek..
B kestane güzel olur
D şıkkı balkabağı yemek bayılırım
Soğuk havada nede güzel gider sıcak çikolata
Kestaneye bayılıyorum 😍
Cay ve kahve icip disarisini izlemek
Sıcak çikolata içmeyi seviyorum
yorganın altına girip mastürbasyon yapmak
Ne çok ortak yönümüz varmış
Bozanın üzerine leblebi ve tarçın döküp yemek
Sıcak çikolata hariç hepsi
Sıcak çikolata içmek
Sıcak çikolata
Ne güzel
Soba başında kestane yemek şahane
Sıcak çikolataaa
Kestane yemek
Kestane 🌰
Yemek yemek😋😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?