Kış aylarında en çok hangisini yapmak hoşunuza gidiyor?

Benim için kış her zaman sıcak kestane yemek oluyor. Daha önce hiiç boza içmedim onu deneyeceğim

Boza ve salep içmek
Kestane yemek
Sıcak çikolata içmek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kış aylarında en çok hangisini yapmak hoşunuza gidiyor?
Cevapla