Gece buluşması, gece yemeği ya da şık bir restorant değil ise bence gayet normal bir şey sonuçta ilk buluşmada insan kendini rahat hissetmek ister... ve eşofman ile de çok şık olunabilir. Şık olmak demek takım elbise, kot. t-shirt demek değildir. Gri eşofman ile de yeterince şık ve temiz görünebilir insanlar o yüzden bence önemsememek ile alakası yok diye düşünüyorum.
2 sebep olabilir bir önemsemediği için iki kendini öyle cool zannediyordur etikleri olmayan birisidir ilk önce insan kendisine olan saygısından en azından önem verir sade ve düzgün giyinmek zor değildir
Hayır ya istemem öyle biraz saygı ciddiyet yeni eşofman ne oldu canım. Oldu olacak çizgili pijama üstüne beyaz atlet giysin ilk buluşmayı Yeşilköy sahilde mangal başında yapalım 😒😒
Daha rahat olduğu icn ilk buluşma için biraz abes kacar ama 2. Veya 3 4... bulusmalarda sıkıntı olmaz Ve rengide sıkıntıĺı zaten. Siyah pant. gibi olanlar var Onlarda sıkıntı olmaz da ne bileyim.
Ne olacak canım, çıplak gitmedikçe sorun yok bence, ama eşofman da biraz spor hava katmalı, kıytırık böyle halı saha maç yapmaya gider gibi de giyinilmemeli qjejd onun dışında bence sorun olmaz.
Haşortman altı güzel bir tshirt spor ayakkabıyla gayet şık bir kombin olabilir bence önemsememek değildir. Gittiğim oldu açıkçası bu şekilde ilk buluşmaya.
Ben bu kızlarda gri eşofman sevdasını duyduğumdan beri erkeklerde bir moda başladı herkes bize de bir ekmek düşer mi diye gri eşofman alıyor. Bakalım ne olacak 😂
Ne ben ne karşı tarafın ilk buluşmaya eşofmanla gelmesini istemem. Hatta evde bile olucaksa o buluşma biraz ciddi giyinmeli. Gidip takım elbise giysin demiyorum ama bi tişört ve pantalon giysin