Bıyık bölgemde sivilce nedeniyle kıl kaybı var. 2 ay geçmesine rağmen düzelme yok. Kötü durmuyor ama eskisi kadar da iyi durmuyor. Sizce düzelir mi?

Bıyık bölgemde sivilce nedeniyle kıl kaybı var. 2 ay geçmesine rağmen düzelme yok. Kötü durmuyor ama eskisi kadar da iyi durmuyor. Sizce düzelir mi? Yoksa sakal mı ektireyim?
Bıyık bölgemde sivilce nedeniyle kıl kaybı var. 2 ay geçmesine rağmen düzelme yok. Kötü durmuyor ama eskisi kadar da iyi durmuyor. Sizce düzelir mi?
Cevapla