Sevdiğim kızla ayaküstü ayrıldık, mesajla bitirdi şimdi ne yapmalıyım?

Zaten bana göre değildi sürekli uyarıp düzeltmeye çalışıyordum şu an canım yanıyor bitti diye ağladım seni seviyorum ama olmuyor yazdı bende öyle yazdım ağlarken

Sevdiğim kızla ayaküstü ayrıldık, mesajla bitirdi şimdi ne yapmalıyım?
Cevapla