Sevgilim eski sevgilimin mesajlarını gördü ayrılalım dedi. sizce ne yapmalıyım?

Arkadaşlar herkese merhaba. bizim sorunumuz şu; daha yeni görüşmeye başladığım biri vardı. daha önceden ilgisi varmış beni çok sevdiğini vs söyledi görüşmeye başladık. buluştuk ben lavaboya gittiğimde telefonumu masada bırakmıştım şifre falan da yoktu telefonumda. karıştırmış ve eski sevgilime attığım mesajları görmüş. ama bu mesajlar 1,5 ay öncesine ait onunlayken hiçbir şekilde biriyle görüşmedim. fotoğraf vs her şeyi sildim ama mesajları silmeyi unutmuşum gerçekten başka hiçbir sebebi yok. bunu ona izah ettim açıklamaya çalıştım saklayacağım bişey olsa neden telefonumu yanında bırakayım ya da neden şifre koymayayım falan dedim ama anlamıyor ben bunu kaldıramam diyor. kafede konuşurken beni öylece masada bıraktı, afedersiniz ama sktr çekip gitti.öyle kaldım masada neye uğradığımı şaşırdım. küçük bir yerde yaşıyorum ailemi beni herkes tanıyor rezil oldum resmen çok kızdım. halbuki böyle yapacağı bir durum yoktu. sorsaydı söylerdim duymak istemiyorum dedi. ona yalan söylemedim, ihanet etmedim, aldatmadım. açıklamaya çalışıyorum anlamak istemiyor. uzun bir mesaj yazdım hakkımı helal etmiyorum falan dedim. sonra bana mesaj attı görüşelim birbirimize göre olmadığımızı bilip öyle bitirelim falan dedi bende aynı şekilde masada bırakacaksan görüşmek istemiyorum dedim. mesajlaşma öylece kaldı bir sonuca bağlanmadı yani. yurtdışına çıkacak iki hafta yok. ne yapacağımı şaşırdım tavsiyelerinizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler herkese..:)
Sevgilim eski sevgilimin mesajlarını gördü ayrılalım dedi. sizce ne yapmalıyım?
Cevapla