Sevgilim benden ayrıldı ne yapmalıyım mesaj atmalı mıyım ?

sevgilim benden ayrıldı okulda şenliğimiz vardı ve dün bana gitmiycem seninle birlikte oluruz dedi şimdi türlü türlü bahaneler arıyo bende çok yalan söylüyosun dün böyleydin şimdi böylesin dedim oda ayrılmak istiyosan bitirelim artık ben dayanamıyorum yalan yalan yalan nereye kadar güven yok bitirelim. yazdı. 2 senedir beraberiz hiç sıkmıyorum aslında herşeyine izin veriyorum sıktın dedi napıcam ben çok kötüyüm :(((
Sevgilim benden ayrıldı ne yapmalıyım mesaj atmalı mıyım ?
Cevapla