14 Şubat’ta evlenmek romantik mi yoksa gereksiz bir gösteriş mi? Siz olsanız o tarihi seçer miydiniz?

14 Şubat denince akla aşk, sürprizler, kırmızı güller geliyor. O yüzden bazıları için bu tarihte evlenmek ‘aşkı taçlandırmak’ gibi görünüyor. Ama bazıları da evlilik gibi ciddi bir adımın popüler bir güne denk getirilmesini biraz gösteriş ya da klişe buluyor. Sizce gerçekten romantik bir anlam mı taşır, yoksa abartılmış bir sembol mü?

14 Şubat’ta evlenmek romantik mi yoksa gereksiz bir gösteriş mi? Siz olsanız o tarihi seçer miydiniz?

#SymrnaCityStyle

14 Şubat’ta evlenmek romantik mi yoksa gereksiz bir gösteriş mi? Siz olsanız o tarihi seçer miydiniz?
Cevapla