14 Şubat Tiyatro Günü✌🏻Aşık rollerine bürünen insanların günü

14 Şubat Tiyatro Günü✌🏻Aşık rollerine bürünen insanların günü

14 Şubat . Aşkı ve sevgiyi emek vermeksizin, acısına ve zorluğuna talip olmaksızın, sadece riyakârca ve sığ yönleriyle, sadece zevke ve hazza talip olarak yalandan iddia edip taklit etme günü!
Bana saçma geliyor 14 Şubat olayi, sevgililerin zorunlu kutlama ve hediye alma günü. Çok sahte yapmacik samimiyetsizler günü de denilebilir.
Gerçek sevginin günü olmaz.. saati olmaz her saniyesini değerlendiren gerçek sevendir 14 Şubat sadece kolay yolmanın yoludur 🙂
Cevap
12Cevap
Yalnızlar günü yapardım. bir haksızlığı ve adaletsizliği düzeltmek için...
Bu tür saçma günleri sıradan günler olarak görüyorum
sevgiliniz yok diye sizi seven yok diye aşko kuşko ponçik çikolatanız yok diye 14 şubattan ne istiyorsunuz 🤷♂️🙄
Napalım şimdi. Biz yalnızlar ölelim mi? Sevgililer günü var yalnızlar günü neden yok isyanı bu
yaptık oldu bile 😂😂
https://www.youtube.com/embed/1oXmLWhHrPM14 Şubat Dünya Biracılar Günü olsun
14 Şubat işe gitmeme ve uyuma günü
Ticari Romantizm Günü yapardım.
Yanlızlar günü
Kedi sevme günü
Vizyonsuzlar günü
Seks günü
Fenerbahçe günü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?