Eğer gereksiz buluyorsanız neden?
Bence çok gereksiz
Olsa da olurrrrr olmasa da
Evet, bence olmalı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olsada olur olmasada, her gün özeldir, tabi sevdiğin varsa.
Cevap
3Cevap
sevgılım olmadığı ıcın bence gereksız ıllah gözümüze sokucaklar ya
Özel günlerin kutlanmasını severim.
gereksizdir. az önce uludağ sözlüğe de söyledim.
Gereksiz
Sıradan bir gün.
Sevgilim yok :(
Olsun be o da olur bir gün
Ya sadece sevmek sevilmek istedim. :(
Kim istemez ki
Aynen ya ya ben bide zekaya bakıyorum birlikte genek kültürümüzü artırsak dünyayı gezsek birlikte bazen sadece keşke dersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar