• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

14 Şubat Sevgililer Günü sizin için bir anlam ifade ediyor mu?

Sevdamdın_sen
Sevdamdın_sen Takip Et
Guru Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
511

14 Şubat sevgililer günü önemli midir sizin için

Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru thankss.
14 Şubat Sevgililer Günü sizin için bir anlam ifade ediyor mu?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • obiralfa
    obiralfa Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    2 gün önce dayım ve yengemle sohbet ediyoruz. Yeğenim evlenme zamanın geçiyor, niye evlenmiyorsun diye sorunca "dayı, günümüz kadınlarının iç dünyalarını öğrendikçe bir kadına merhamet ve şefkat göstermenin enayilik olduğunu görüyorum. Onun için en ufak yanlışında siliyorum" dedim.

    Kadınlar gerçekten sevilecek canlılar mı, bunu iyi analiz etmek gerekir.

    Neden mi?

    Dürüstlüğünden, duruşundan, adamlığından zerre ödün vermeden ve günümüzde en temiz kalmış erkeklerden biri olarak duygusal ve geleceğe dair ciddi bir niyetle bir kadınla tanışıyorsun, kadın daha bir kaç saat geçmeden "senin paracıklarını yiyeceğim" diyor. Bunu ancak horoz bu ruhlu bir kadın söyler. Ama gelin görün kraliçe kızı gibi olduğunu beyan ediyor.

    Diyorum ki, bu münferit bir durum, bütün kadınları kapsamaz... Ama başka bir kadın tanıyorsun, yine aynı bozuk zihniyet...

    Kadın iç mimar/arkeolog. Geliyor telefon faturasını daha ilk tanıştığı gün bana paslıyor. Neymiş, Mercedes'i varmış da, kaza yapınca çöpe atmış da, şimdi araba bakıyormuş da, benim arazi aracımı görünce şirkette biz bunları ayak işlerinde kullanıyoruz deyince "vay be ne zengin kadın" dedirtecek. Ama aynı kadın kahve dünyasından kahve puanı topluyor. Hani 35-40 kahve içince ancak 1 kahve alınan puandan. Bunu 45 yaşında yüksek lisans mezunu iç mimar/arkeolog bir kadın yapmaz diyorsun, horoz buluk ruhunda yapıyor işte.

    Derken...

    Bir başka kadın tanıyorsun. Kadın Alman vatandaşı Türk. Türk büyükelçiliğinde çalışıyor. 50'sine gelmiş. Hah buldum olgun bir kadın diyorsun. Kadın dövizle maaş aldığı ve maddi konforu çok çok iyi olmasına rağmen "bu seferde ben ödeyim" demeden bütün hesapları bana kilitliyor. Paracı biri değilim ama kadınların zengini fakiri paraya bu kadar taptığını görünce "ulan bunlar duygusal canlı değil miydi, bunlar için aşk, sevgi, bağlılık önemli değil miydi" diye soruyorum. Cevabım hep olumsuz çıkıyor.

    2020'den itibaren bir çok kadın tanıdım. 2021 ekiminden itibaren buradan da...

    İçinde bir tane istisna kadın çıkmadı, evet ben kadın gibi kadınım, feraset sahibi ve namus timsaliyim. Erkek benim için iyi ve kötü günde birlikte yürünecek yol arkadaşım, onu severim, sayarım diyen bir tane kadın yok. Hepsi erkeği kullanmak niyetiyle yaklaşıyor. Bu anlaşılınca ben gibiler hayatından s*kt*r ediyor, bazıları öldürüyor, bazıları ise çok fena dövüyor. Bence şiddet hiçbir canlıya uygulanmamalı ama günümüzde Türk kadınlarının tamamına yakını bunu hak ediyor...

    Neden?

    Çünkü insanî değerlere bakış sıfır, ailesi tarafından şımartılmış, kendini bir halt zannediyor, duygusal boşluk yaşadığı an bocalıyor ve saçma sapan hareketler yapıyor, ağzından çıkanı kulağı duymuyor, paraya karşı bir köleliği var, ferasetini konuşturamıyor çoğunluk namusunu bile satıyor, daha bir çok analizim var...

    Kadın bu, artık sevilecek bir canlı değil, bunu yer, mekan farketmeden her yerde ispata hazırım. Artık kullanılıp atılan obje olarak görülüyor ve buna en büyük neden kendileri...

    Onun için 14 Şubat ne anlamı var, ne de değeri... Çoğu o gün bir çiçekle yatağa atılacak, bir kısmı ise neden benim de sevgilim yok diyerek ağlayarak geçirecek. Türk kadının cibilliyeti şaştı, bozuk bir kadın toplumu ile iç içe yaşıyoruz...

    2
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • TuttuğunuÇek
    TuttuğunuÇek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya sevgililer günün hikayesi hariç hiçbir şeyi bana özel gelmiyor, hikayesi de kısaca şu

    Piskopos Valentin hristiyanlığa karşı gelen bir evlilik yapıp afaroz ediliyor, afaroz edildikten sonra öldürülüyor ve bunun anıdına 14 Şubat gününe Valentine’s day, yani sevgililer günü diyorlar.

    ben sevgililiğe tek gün veya daha doğrusu devgililere tek günün özel veya bir günün diğerlerinden özel olmasının sadece markalarca yararlı olacak bir reklam olduğunu düşünüyorum. Benim sevgilimle ben her zaman sevgililer günü kutlayabiliriz, bunu tek güne indirmek çok saçma. Birbirimize herhangi bir gün hediye alabiliriz. Eh ama gelenektir 14 şubatı da kutlarım. Ne kadar mantıksız gelse de mantıklı gelen kişi için kutluyorum malum. Şikayetçi de değilim gayet güzel geçiyor. Her yıl bir 14 şubatımız var kutlayalım onu da.

    1
    0 Yorumla
  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Sevgilim yok olsa da o günün bir anlamı olmaz benim için zaten sevgili olduğun için her geçirdiğin gün özeldir. Böyle günler tamamen para tuzağı bence :D

    1
    0 Yorumla
  • Mickywomen
    Mickywomen Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Kapitalist sistemin kölesi yapan bir gün. Anlamsız. Sevginin sevilmenin belirli bir gün ile sınırlandırılması kalıp hale gelmesi herkesin aynı gün birbirini taklit etmesi o kadar anlamsız ki.

    Sevgiyi göstermenin günü, sevdayı göstermenin şekli olmaz. Taklit edilen sevgi de özel sayılmaz.

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

85

Cevap

83

Cevap

  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 49
    +1 yıl

    Evet eşim ilk kez beni 14 şubatta öpmüştü onun dışında bir anlamı yok benim için.

    1
    0 Yorumla
  • ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq
    ǝןǝqǝpʞɔᴉuɯᴉuǝq Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    14 Şubat diye bir şey yok. Her zaman hatırlanmalı. Bir gün değil.

    1
    0 Yorumla
  • վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61
    վ0Ӏմղվ0ӀϲմՏմ61 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Sadece ticari bir amaçla uydurulmuş bir gün. Onun dışında benim için bir anlamı yok.

    1
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl

    Hayır hiç bir anlam ifade etmiyor, sıradan bir gün...

    1
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 41
    +1 yıl

    Para kazanmak için yaratılmış bir gün.

    1
    0 Yorumla
  • PolyannaLisa
    PolyannaLisa Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 27
    +1 yıl

    Hayır, hiçbir anlam ifade etmiyor.

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Hayır benim için hiç bir ifade etmiyor bu gün

    1
    0 Yorumla
  • Nevammmm
    Nevammmm Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır nefret ederim sevgiler günü sacmaligindan sebebide sonradan görme görgüsüz ler eşleri vefat edenler çok sevip ayrılmak zorunda kalanlar hele şehit eşlerini hiçe sayıp nisbet yaparak kutladiklari için insan sadece kendi keyfî için yaşamamali bencillik gerçekten çok kötü

    2
    3 Yorumla
    • hidalgo0
      hidalgo0
      +1 yıl

      Kutlasın, ama göze sokmasın

      Yorumla
    • Nevammmm
      Nevammmm
      +1 yıl

      @hidalgo0 ama işte o saygıyı gösteren çok az insan var tanisanda tanimasanda her insana saygı duyulmalı

      Yorumla
    • hidalgo0
      hidalgo0
      +1 yıl

      Çağımızın hastalığı sosyal medya ve gösteriş budalalığı maalesef

      Yorumla
  • mina15
    mina15 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl

    benim için önemli kim ne derse desin ister papaz günü deseler de o güne özel bir şeyler yapmayı bana yapılmasını seviyorum geçen sene eşim beni yemeğe çıkarttı diye kayınvalidem sinir krizi geçirmişti herhalde onu da davet etmemizi bekliyordu

    1
    0 Yorumla
  • Sessiz1453
    Sessiz1453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Kutlamıyorum kutlayanları da kınıyorum sevgimin değeri ölçülüyormuş gibi hissediyorum sevgililer günüymüş ne saçma bişey ya sevgilimiz oldu da böyle saçmalıkları kutlamadık evlilik yıl dönümü ilk tanıştığınız gün gibi şeyler desen anlıcam bunların en azından bi anlamı var

    1
    0 Yorumla
  • DoluRakıŞişesi
    DoluRakıŞişesi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Kapitalist sistemin sevgililer birbirine hediye alsın diye dayattığı bir gün. Oysa ki sevgililere her gün 14 Şubat . İstediği zaman hediye alabilirler birbirlerine. Sanki diğer günler hediye alamıyoruz da bir 14 Şubat 'ta alabiliyoruz gibi kdkkd. Neyse çok yorum yapmıcam yaklaşıyor ben gideyim de manitaya ne alcam onu düşüneyim kdkjsk

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Hayır, yani seven insan için her gün özeldir. Sadece insanların ceplerindeki son kuruşu almak için uydurulmuş saçma sapan bir gün.

    1
    0 Yorumla
  • PrensinMekanı
    PrensinMekanı Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 25
    +1 yıl

    Anlamsız bir gün olarak görüyorum seven sevdiğine her zaman hediye alabilmeli sevgisini her daim gösterebilmeli

    1
    0 Yorumla
  • dionysosjai
    dionysosjai Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 21
    +1 yıl

    Yok ifade etmiyor ve saçma bir gün olarak görüyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 22
    +1 yıl

    Hiç bir zaman anlam ifade etmedi, etmez de. Çünkü bu tarz günleri saçma bulurum.

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Sevginin bir güne sığdırılmasını ben doğru bulmuyorum her günü öyle yaşamadıktan sonra ne anlamı var

    1
    0 Yorumla
  • Ateodios
    Ateodios Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Kapitalizmin insanlara dayattığı saçma bir gün bu tarz günlerde sevgiliye hediye almak ona yapılmış hakarettir anneler babalar günü içinde geçerli söylediğim sen annene 1 yıl boyunca hediye alma anneler günü gelsin hediye al hiç samimi değil

    1
    0 Yorumla
  • Frdeliff
    Frdeliff Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç kutlamadım daha önce bir eksiklik midir bilmiyorum ama sevgilim olmadığından hiç olmadı yani denk gelmedi o zamana yani tabi sevgilim oldu da olmadı işte ya anladınız

    1
    0 Yorumla
  • sevimliihatun
    sevimliihatun Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Sıradan bir gün ben birini seviyorsam ve benim hayatımda ise sevgimi 1 güne sığdıracak değilim. Sadece o gün özel hissettirecek değilim Sevgi her gün yaşanmalı.

    Ama sevgilim yok😂

    1
    0 Yorumla
  • Kkırrrpapatyası
    Kkırrrpapatyası Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevgilisi olmayana hiçbir şey ama sevgilisi olan içinde hiçbir şey ifade etmemeli sevginin tarihimi olur

    2
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hiç bir anlam ifade etmiyor senelerdir benim için sıradan bir gün sevgililer günü denen saçma abuk sabuk günü kutlamam

    2
    0 Yorumla
  • Alarçınroyem
    Alarçınroyem Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    Önemli ve özellikle o tarihte süren bir ilişkim olmadı ama ailemle o güne özel çıkan pastalardan alıp kutluyorum demekki öyle olması gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    Etmiyor ;) :D kendi hediyemi kendim ALIYORUM bi sevgiliden bekleyecek degilim ;) :D

    1
    0 Yorumla
  • WhowaS
    WhowaS Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 69%
    +1 yıl

    Tek girecem yine ve 14 şubata kadar kimin elinde paket kutu vs görürsem polise bomba taşıyor diye ihbar ederim benden demesi 😅

    1
    0 Yorumla
  • Eylulemira
    Eylulemira Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet anlam ifade ediyor çünkü bir sonraki gün 2017 de benim kabusum oldu kaza geçirdim yoğun bakım ağrı ağlayış delirme aynı anda

    1
    0 Yorumla
  • sevimliizmir35
    sevimliizmir35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 64%
    +1 yıl

    Aslında her gün 14 Şubat yaşamasını yaşatmasını bilene zirvede yaşamak gerek tadını çıkara çıkara 💞🍀🌹🦋

    1
    0 Yorumla
  • XxSertaçılıcalıxx
    XxSertaçılıcalıxx Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Yokki ipleri çeken her ne yasanildiysa yaşansın egerki kişiliğini kaybetmemişse Sözüyle Özüyle merak edene cevabım

    1
    0 Yorumla
  • Hayaldikİkimiz_
    Hayaldikİkimiz_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 73%
    +1 yıl

    Bi anlam ifade etmiyor gereksiz olduğunu düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    +1 yıl

    sewgillin yoksa ifade etmez yani dimi varsa eder

    1
    0 Yorumla
  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Bir anlam ifade etmiyor sevgililer günü her zaman dir

    1
    0 Yorumla
  • StayClimax
    StayClimax Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 92%
    +1 yıl

    milletin seks yaptığı bizim evde oturduğumuz bir gün :D

    1
    0 Yorumla
  • Beyza2061
    Beyza2061 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    En azından hiç ilgi göstermeyen sevgiliye hatırlatmak için bir gün

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sevgilisi evli olana her gün sevgililer günü, illâ ogün kuttlanacak diye bir şey yok. O yüzden benim için pek bir şey ifade etmiyor 14 Şubat .

    1
    0 Yorumla
  • drestivite
    drestivite Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Sevgiliye her gün bayram yeterki sevecek biri olsun

    1
    0 Yorumla
  • Çatapatagelbro
    Çatapatagelbro Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim için bir şey ifade etmiyor sevgilisi olanlar için paralar hediyeler falan filan ediyor

    1
    0 Yorumla
  • SanırımDeliyim
    SanırımDeliyim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 83%
    +1 yıl

    O gün halihazırda bir sevgilim varsa bir anlam ifade eder tabii :D

    1
    0 Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl

    Hayır etmez hediye alacak ise sevecek ise her zaman sevmeli.

    1
    0 Yorumla
  • geceler_sessiz0606
    geceler_sessiz0606 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Sevgiliyi mutlu etmek öneli kadınlar önemli çiçekler

    1
    0 Yorumla
  • Black_jack42
    Black_jack42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 81%
    +1 yıl

    Hayır etmiyor ne sevgili günüymüş KS de sürekli buna benzer sorular çıkıyor önüme

    1
    0 Yorumla
  • KadınDiyorKi
    KadınDiyorKi Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl

    önemsiz ya, bu zamana kadar hiç takılmadım ama indirimler işimi görüyor :))

    1
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Hayır. Seven sevdiğini belli etmek için özel bir gün beklemez her gün belli eder.

    1
    0 Yorumla
  • BenimHepUmudumVar
    BenimHepUmudumVar Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 69%
    +1 yıl

    Herkes sevsin sevilsin ben de yalnızlığımın tadını çıkarayım günüdür 14 Şubat benim için...

    1
    0 Yorumla
  • Kalbim_sin
    Kalbim_sin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskiden ederdi de şini etmiyor sevgilisi olana bi analam ifade eder hecanla sevgililer gününü bekler

    1
    0 Yorumla
  • priwateman
    priwateman Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 31%
    +1 yıl

    Hic bir 14 subata sevgiliyle girmek nasip olmadi onun icin bir anlam ifade etmiyor

    1
    0 Yorumla
  • _Daphnee_
    _Daphnee_ Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Evett doğum günüm o sebepten tüm bekar arkadaşlarımla doğum günümü kutlama planım mevcut

    1
    0 Yorumla
  • McCaLLs
    McCaLLs Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 49%
    +1 yıl

    Doğum günüm olduğu için önemli sayılır. Onun harici bir önemi yok şimdilik😅

    1
    0 Yorumla
  • Vazgeçtim__-
    Vazgeçtim__- Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    +1 yıl

    Boş amaçsız saçma bie gün. Sevgilim olsa bile kutlamazdım o günü

    1
    0 Yorumla
  • BurakAnd
    BurakAnd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 82%
    +1 yıl

    Hüçbişey ifade etmiyor. Benim için sevgiliyle hergün çok kıymetli.

    1
    0 Yorumla
  • ilkersezenn
    ilkersezenn Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 63%
    +1 yıl

    Hatun yemek yapmayı biliyorsa ziyafet, bilmiyorsa yersiz bir muhabbet :D

    1
    0 Yorumla
  • cengiz____
    cengiz____ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Şubat ayının 14. Gününden başka bir şey ifade etmiyor

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bence sevgilim olmadığı için ifade etmiyor gibi ama olsa da çok üstelemem hediye al şöyle yap böyle yap gibisinden 😇

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sevdigimm hayatimda degil🥺 Olsada zaten bizim icin hergun sevgililer gunu olur.. 14/02 bizim dinimizde yok

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Bana göre seven için her gün sevgililer günüdür. Takılmıyorum böyle kapitalist tarihlere.

    2
    0 Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl

    Benim için hiçbir şey ifade etmiyor boş bir gün.

    1
    0 Yorumla
  • MyColorDark
    MyColorDark Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kutlanmalı, hediyeleşmek güzeldir. Karşı değilim.

    1
    0 Yorumla
  • 0Devrim7
    0Devrim7 Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    Yanlız oldugum için hiçbir anlam teşkil etmiyor sıradan bir gün

    1
    0 Yorumla
  • yolcu3434
    yolcu3434 Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Sevdigimle geçirdiğim her gün özeldir bı güne sığdırmak bu guzelligi

    1
    0 Yorumla
  • eeesma
    eeesma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    +1 yıl

    Seven sevdiğine aklına geldikçe düşündükçe bir şeyler yapar sürpriz yapmak veya hediye almak 14 şubata özel olmamalı bence gereksiz

    1
    0 Yorumla
  • demag
    demag Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Sevgilim yokken bir anlam ifade etmiyor evet ama şu an bir sevgilim var yani sanırım şu anda da etmiyor ya

    1
    0 Yorumla
  • nisamelike881
    nisamelike881 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Evet bir anlam veriyor

    Benim aptal gibi ona aşık olmam ve onun gidip beni aldatması👏

    1
    9 Yorumla
    • BeyzaÖmer
      BeyzaÖmer
      +1 yıl

      Tek Değilsin üzülme bende senin gibiyim Aldatan Aldanır Sadece kendini kandırır 😒

      Yorumla
    • nisamelike881
      nisamelike881
      +1 yıl

      @BeyzaÖmer Şimdi köpek gibi yalvarıyor ben de diyorum ki git ona havla doyursun seni

      Yorumla
    • BeyzaÖmer
      BeyzaÖmer
      +1 yıl

      Seviyorsan ve seni aldattığı insanla ilişki yaşamadıysa bence 2 ci bir şans vermelisin Beşeriz şaşabiliyoruz Ama yinede karakterine bağlı hayat senin elinde Hergün dinmeyen acıyı yaşamak gerçekten zor inan bana

      Yorumla
    • nisamelike881
      nisamelike881
      +1 yıl

      @BeyzaÖmer
      Ben ona 2. 3. Şans vermedim 10 kere affettim hepsinde aynı şeyi yaşadım şimdi çeksin cezasını

      Yorumla
    • BeyzaÖmer
      BeyzaÖmer
      +1 yıl

      Akıllanmaz ifla olmaz biri gerçekten Haklısın bilmiyordum bunu Evlensen daha kötü olacak belliki Hayatından çıkarman en iyisi senin işin maalesef Başka birini bulmak ya da sana sadık birini bulman Allah yardımcın olsun 😔

      Yorumla
    • nisamelike881
      nisamelike881
      +1 yıl

      @BeyzaÖmer babam olsa o yeter di o benim ilk aşkım ama yok

      Yorumla
    • BeyzaÖmer
      BeyzaÖmer
      +1 yıl

      neden babana ne oldu

      Yorumla
    • nisamelike881
      nisamelike881
      +1 yıl

      @BeyzaÖmer vefat etti ben küçükken

      Yorumla
    • BeyzaÖmer
      BeyzaÖmer
      +1 yıl

      Başın sağolsun üzüldüm Annen var ama üzülme Abin varsa babanın yerine koy onu bence biraz üzüntün Acın geçer 😔

      Yorumla
  • Devamını Gör (108)
Devamını Gör(153)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > 14 Şubat Sevgililer Günü sizin için bir anlam ifade ediyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

14 Şubat Sevgililer Günü sizin için bir anlam ifade ediyor mu? 27 cevap verildi
14 Şubat Sevgililer Günü sizin için önemli mi? 38 cevap verildi
14 Şubat Sevgililer Günü senin için önemli mi? 66 cevap verildi
14 Şubat Sevgililer Günü yaklaşıyor. Sizin için her hangi bir anlam ifade ediyor mu bu gün? 21 cevap verildi
14 Şubat Sevgililer Günü sizce gerçekten anlamlı mı yoksa boş bir tüketim günü mü? 25 cevap verildi
14 Şubat sevgililer Günü kutlamak hakkında düşünceniz nedir? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨