14 Şubat , aşkın kutlandığı bir gün mü yoksa ‘sevgilin yoksa eksiksin’ algısının zirve yaptığı bir dönem mi?

Bana hiç bakmayın, benim diğer yarım Abuzer😌😅

14  Şubat , aşkın kutlandığı bir gün mü yoksa ‘sevgilin yoksa eksiksin’ algısının zirve yaptığı bir dönem mi?

#Меня зовут ЛЮБОВЬ.❤️

14 Şubat , aşkın kutlandığı bir gün mü yoksa ‘sevgilin yoksa eksiksin’ algısının zirve yaptığı bir dönem mi?
Cevapla