Çok güzel bir kızla sürekli kavga ediyoruz sevgili mi olacaz şimdi biz?

Maymun la bu tam maymun. Sürekli kavga ediyoruz sebepsiz. Sevgili falan olmadığımız halde hesap soruyoruz birbirimizden. O trip atıyor bende başka bı kızla konusyom trip bitiriyor kendi konuşmaya başlıyor. Ortak arkadaşlarımiz da olduğundan buluşmalar da denk geliyoruz önce somurtuyor yüzünü, (çünkü mesajda küfürlü falan kavga etmiş oluyoruz, kıskançlık krizleri falan tutuyor ikimizide) sonra yanımda yürürken oturmuşken buluyorum onu. Tesadüf. Açılmamı bekliyor da çok bekler. O açılsın banane. Açılsında red edeyim maymunu 😂. Bazen fakültede göremiyorum. Diyorum neredesin sen kavga etcez diyor. Hastayım gelmedim diyor. İyi ben geliyorum Diyorum reglm gelme diyor. Ben biraz ilkelim böyle açıkça belirtmesi garip geliyor ama
Çok güzel bir kızla sürekli kavga ediyoruz sevgili mi olacaz şimdi biz?
Cevapla