Kız arkadaşımla kavgalıyız gönlümü alıcağına daha çok batırıyor?

Haklı olan benim uyardığım halde yapmaması gereken bişeyi yaptı umursamayıp sonrada ben geri çekilince pişman olup yazıyor seni üzmek istemedim falan bende affetmeyince başladı toksitleştin naptım ben sanki falan 3-4 saat sonra mesajına yazdım işte gönlünü almaya çalışıp özür dileyeceğine bunları yazıyosun diye o da geliyim yanına konuşalım özledim falan yazdı bende gerek yok yorgunum eve gidicem yazdım okey 👍 işareti attı ne iyi geceler dedi ne bişey

Kız arkadaşımla kavgalıyız gönlümü alıcağına daha çok batırıyor?
Cevapla