Ben ona karşı çok ilgili davranıyorum mesela:
-Gecenin köründe kalkıyorum onu ne kadar çok sevdiğimi vs uzun uzun anlatıyorum.
-Her sabah her akşam mesaj atıyorum yatmadan önce
-Mesela ne yapıyorsun diyor ona itafen sözler diyorum (seni düşünüyorum vs )
-Her sözümde canım aşkım vs yer alır.
Bunun gibi şeyler yapıyorum bakıyorum onda tık yok. Hani umursamaz değil karşılığını veriyor ama ben bir şey yapmadan yapmıyor. Mesela konuşma bitiyor ben mesaj atmazsam atmıyor, geç cevap atıyor. Benle konuşurken başkasıyla da konuşuyor. Ama ben bunları yapmıyorum. Ben canım aşkım demesem o demiyor. Uzun mesajlar yazmıyor mesela. Konuştum bu konuyu onunla işte göstermek istiyorum filan dedi ama yapamıyorum dedi.
Bence yapmak istemiyorsun dedim. Yapmak istemez olur muyum vs dedi. Yanis sözde kalıyor dedikleri. Hayaller filan kuruyorum diyor ama benimle özelini paylaşmıyor. Ben de artık ne kadar ilgi gösterirsen o kadar göstericem dedim. Üzüldü değişme dedi.
Kısacası:Arkadaşlar kendini sevgisini gösteremiyor ama benim ilgimi de kaybetmek istemiyor. Çok fazla ayrıldık barıştık.5 aydır çıkıyoruz Bu sefer kaybetmek istemiyorum.
Ne dersiniz?
-Gecenin köründe kalkıyorum onu ne kadar çok sevdiğimi vs uzun uzun anlatıyorum.
-Her sabah her akşam mesaj atıyorum yatmadan önce
-Mesela ne yapıyorsun diyor ona itafen sözler diyorum (seni düşünüyorum vs )
-Her sözümde canım aşkım vs yer alır.
Bunun gibi şeyler yapıyorum bakıyorum onda tık yok. Hani umursamaz değil karşılığını veriyor ama ben bir şey yapmadan yapmıyor. Mesela konuşma bitiyor ben mesaj atmazsam atmıyor, geç cevap atıyor. Benle konuşurken başkasıyla da konuşuyor. Ama ben bunları yapmıyorum. Ben canım aşkım demesem o demiyor. Uzun mesajlar yazmıyor mesela. Konuştum bu konuyu onunla işte göstermek istiyorum filan dedi ama yapamıyorum dedi.
Bence yapmak istemiyorsun dedim. Yapmak istemez olur muyum vs dedi. Yanis sözde kalıyor dedikleri. Hayaller filan kuruyorum diyor ama benimle özelini paylaşmıyor. Ben de artık ne kadar ilgi gösterirsen o kadar göstericem dedim. Üzüldü değişme dedi.
Kısacası:Arkadaşlar kendini sevgisini gösteremiyor ama benim ilgimi de kaybetmek istemiyor. Çok fazla ayrıldık barıştık.5 aydır çıkıyoruz Bu sefer kaybetmek istemiyorum.
Ne dersiniz?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar