Kız arkadaşım sevgilimle fazla samimi konuşup video çekince kıskanç mıyım yoksa haklı mıyım?

Arkadaşlar dün erkek arkadaşımla konuştum kafede yanımda arkadaşım vardı erkek arkadaşımla konuşuyordum onu göreyim onunla konuşayım dedi bende sinirlendim ama beli etmedim erkek arkadaşımla arkadaşım seninle konuşmak istiyor dedim erkek arkadaşımda ver dedi verdim erkek arkadaşım arkadaşıma nasılsın diye sordu iyi dedi sonra işte zeynep güzel bi kız çok iyi bi kız dedi Zeynep senin en yakın arkadaşın mi diye sordu evet dedi seynebin durumu nasıl zeynrp iyi mi mutlu mu İstanbula gelecek mi bilmem ne oda hayır gelmek istemiyormuş dedi sonra erkek arkadaşım bana seslenmeye başladı telefonu aldım biraz konuştuk sonrada kapatım sonrada arkadaşım bizi videoya almiş benim haberim yoktu sonradan söyledi bana sen sevgiline yapmışsındır bana hiç bakmadı bile konuşurken bide stresliyim dedi sevgilin yakışıklı sevgilin bilmem ne bilmem ne sen adımın gözünü neyle korkutmuşsunda bakmıyor dedi bende kıskancım ondan dedim sizce niye öyle yapıyor ki

Kız arkadaşım sevgilimle fazla samimi konuşup video çekince kıskanç mıyım yoksa haklı mıyım?
Cevapla