Eşim ailesine hediye yagdırıp bana gelince cimri ve romantik olmuyor, neden böyle biriyle evliyim acaba?

şimdi kardeşlerinin çocukları oldu gitti altın aldı bileklik ikisinede bir şey demedim alsın neyse busefer herseferinde oyuncak aldi onada bir şey demedim ikisinin doğum günü varmış gitti az paramız kalmisti onu harcamadi kredi kartiyla ikisinede marka Nike ayakkabı aldı hediye olarak neyse onada eyvallah 2senedir evliyiz bir romantik olupta bir sürpriz yapmadı bana gidip ne çiçek aldı ne hediye ben altında beklemiyorumki küçük bir şey bekliyorum hadi onuda geçtim ben adamın parası kalmadı diye üstüme mont almıyorum ayakkabılarım desen eski ama yirtilsin diyorum zira girmesin diye bu hep onlar benim yigenim almak zorundayim işte ayipoluyor sanada aldım busuru şey diyor bende diyorumki illa pahalı bir şey almana gerek yok yigenlerine herşeyde gosterislimi olmanız gerekiyor dedim işte sanane karışma onlar benim yigenlerim işte kardeşlerim diyor ama gerçekten bıktım bu huyundan birkere bana hediye almıyorsun diye tartıştım gitmis parfüm almış tamam güzelde daha başka dusunemiyor ya ben erkek olsam ondan daha romantik olurdum restoran gotursunde demiyorim ki ben evde yemek hazirlayim iki gül serpip yere kutlayabilir yani gitti benim altın bileklik vardı onu bozdurduk kendi taksidini ödedi banada 2takim elbise aldık geldik eve ben ne anladım bu işten bir özel gunum olmuyor herseferinde yigenleri ortaya çıkıyor bok var gibi onlara harcamaktan bana para kalıpta hediye alamiyor alma dediğimde kavga etmeye başlıyor benimle sanane sen kimsinki karisma başlıyor onlar benim ailem demeye düzelmedi gitti ya bıktım ya

Eşim ailesine hediye yagdırıp bana gelince cimri ve romantik olmuyor, neden böyle biriyle evliyim acaba?
Cevapla