Aldığım herseye laf ediyor ve artık sinirlerim bozuluyor. 7 aylık hamileyim ve eski kıyafetlerim olmadığı için 2,3 parça bisey aldım. 1 tane de pjema takımı aldım. Yani bu zamana kadar sabrettim ama artık kıyafetlerim olmuyordu mecbur almak zorunda kaldım. Eve geldim bir ton laf etti. Ne gerek vardı. Zaten çoğunlukla evdesin bi de gitmişsin bunları almışsın git geri iade et diye tutturdu. Bende diğer kıyafetlerim sıkıyor evde de olsam rahat edemiyorum karnım büyüdü bayağı ne yapayım dedim. Zaten doğuma az kaldı git geri iade et dedi bagirdi çağırdı. İlk başta yok dedim ama yarın mecbur iade edicem.. bugun markete gittik canim bayagi çilek istedi. Bi kac tane alsak olur mu cok güzel görünüyor kokusu bile geliyor dedim boş ver ne cilegi dedi. Yani Esim neden böyle anlamıyorum😞
Güncellemeler
1 yıl
Durumumuz gayet iyi. Ev kira derdimiz bile yok. Kendisi cimri biri. Çok yoruldum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer