Sevgilimle aramızda ki bağ kopmuş vaziyette. Sanki elimden kopmuş.. Başkasının olmuş gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Uyku düzenim 6 7 saat en fazla. İşte ise çalışıyorum. Boş vakitlerim de uyuyorum. Neredeyse herkesin dikkatini çekti.. Bilmiyorlar ki ağır depresyon geçiriyorum. İşe geç gidiyorum arada işime yansıtmaya başladım. Sevgilim beni çağırıyor yanıma gel diye. Geleceğim dedim.. Bunu da anlıyorum. Benim anlamadığım nokta : Başkasıyla konuşuyor hep.. Yani bunu anlamamak için canım olmak lazım. Biri bu sirki yönetiyor.. Kız kardeşi amerikaya gitti. Bundan sonra her şey daha da değişti. Sert tavırlar agresiflik haller beni engellemeler. Saçma sapan sebebler yüzünden beni bırakmak istemesi. Haketmedim vallahi ! şu an aramız iyi ama her an her şey olabilir. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Sevgilimle aramızda ki bağ kopmuş vaziyette. Sanki elimden kopmuş.. Başkasının olmuş gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla