Sevgilim sevgililer gününde arkadaşlarıyla çiğ köfte stsi attı diye kızdım sorun ben miyim?

Sevgilim urfalı ve biz ne zaman buluşacağımız zaman beni agalarının ortamına sokuyor. Neredeyse 5 kere yanlız buluştuk. Diğer buluşmamızda hep arkadaşları vardı. Bende daha çok onlarla görüşüyor ve konuşuyor. Ben bu konuyu her açtığımda umursamıyor ve abartığımı söylüyor. Neyse sevgililer günü geliyor bana ne yapıcaksın diye sorduğumda ise bana bizim ahmet abinin mekanına gideriz. Sen hazırlanınca mesaj atarsın seni alırız dedi. Bende alırız derken kimle alıcaksın dedim. Oda bizimkilerle dedi. Bende direkt her yerden engelledim. Arkadaşlarını da... O da kız arkadaşıma abartığımı engelli açmamı söylemiş. Bende açmadım... Sevgililer gününde de arkadaşlarıyla çiğ köfte stsi atmış bende arkdaşımın hesabında Allah uzun ömür versin boğazında kalsın yazdım. Sonra engelli açtım ve kavga edip ayrıldık. Hiç umrunda bile olmadı sonraki gün yine aynı arkadaşlarıyla yine st attı.

Sevgilim sevgililer gününde arkadaşlarıyla çiğ köfte stsi attı diye kızdım sorun ben miyim?
Cevapla