Beni tanıyan herkes çok yakışıklı olduğumu soyluyor ve neden hiç sevgilimin olmadığını soruyor ama ben hiçbir kızla konuşamıyorum?

Konuştuğum kişiler kız erkek farketmez hepsi çok yakışıklı olduğumu söylüyor ve neden sevgilimin olmadığını soruyor. Ama ben istesem de hiçbir kızla konuşamıyorum, utanıyorum ve ne yapacağımı bilmediğim için rezil olmaktan korkuyorum bana tavsiye verebilecek var mı

Beni tanıyan herkes çok yakışıklı olduğumu soyluyor ve neden hiç sevgilimin olmadığını soruyor ama ben hiçbir kızla konuşamıyorum?
Cevapla