Güzel bi kız olduğumu düşünmüyorum neden sevgilim yok benimle konuşmak isteyen birileri yok? Bana neden aşık olmuyor kimse sevmiyo?

Yani estetikli falan degilim harika bi vücudum yok ama yinede güzel olduğumu düşünüyorum. Ama sorun şu ki benimle konuşmak görüşmek isteyen uzun zamandır bir kişi bile yok ya bir kişi. Hep çok yalnızım işten eve evden işe. Millete bakıyorum hep sevgililileri falan var. Ama beni isteyen bir kişi bile yok niye böyle ya.

Güncellemeler
9 ay
Erkekler biraz sala* mısınız acaba pp fake bunu görmüyor musunuz?
Güzel bi kız olduğumu düşünmüyorum neden sevgilim yok benimle konuşmak isteyen birileri yok? Bana neden aşık olmuyor kimse sevmiyo?
Cevapla