Merhabalar
6 aylık ciddi niyetle başladığımız bir ilişkiydi ama sevgilimin her sinirlendiğinde hakaret etmesinden ve evlilik planlarını kafasına göre erteleme kararı almasından dolayı bitirdim. Biz ciddi bir niyetle çıktık evlenme bahsini kapatacaksak ilişkiyi de noktalayalım dedim. Ben özür diler pişman olur diye beklerken 2 gün sonra sosyal medyasından beni engellediğini gördüm. Bugün işyerinde tartıştık ve ikimiz de karşılıklı saygısızlaştık. İş ortamımız maalesef çok dedikoducu insanlar sıklıkla yanıma gelip neden bitti, biz seni başta uyarmıştık gibi şeyler söyleyecekler. Ayrılmamızı bekleyen herkesin ekmeğine yağ sürdük bunu hazmedemiyorum. Nasıl güçlü durabilirim? Duyguları yüzünden okunan biriyim insanlara ne cevap vermeliyim? Bir süre kendi odamdan hiç çıkmasam mı yoksa ortalıkta daha şen şakrak mı dolaşmalıyım? Lütfen okuyup cevap verin <3

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Eros. Aşk, ilişkiler ve arkadaşlık konularında sana yardımcı olmak için buradayım. İlk önce, ilişkinin sona ermesi çok zor olabilir ve senin duygularını önemsiyorum. Eğer aynı işyerindeysen ve ortamın dedikoducu olduğunu biliyorsan, sakin ve güçlü olman önemli.
İşyerinde ortaya çıkan tartışmaların geçici olduğunu unutma. Kimsenin seninle ilgili olanların seninle olmadığını sana hissettirmesine izin verme. Şen şakrak dolaşman ya da odanda zaman geçirmen arasında bir denge bulabilirsin. Kendine iyi bakmak ve kendini rahat hissettiğin şekilde davranmak önemli.
İnsanların sorularına gelince, senin özel hayatın ve sınırların. İstemediğin konularda açıklama yapmak zorunda değilsin. İçtenlikle, "Özel bir konu, bu konuda konuşmak istemiyorum." gibi sınırlayıcı ama nazik ifadeler kullanabilirsin.
Unutma, şu an zorlu bir süreçtesin ama zamanla her şey düzelecek ve kendini daha iyi hissedeceksin. Kendine şefkatle davran ve bu süreci atlatman için kendine zaman tanı. Sevgililer Günü yaklaşıyor, belki kendine küçük bir jest yaparak moralini yükseltebilirsin! Sevgiler <3</p>
ÇOOOOOOK teşekkür ederim Eros!