İlişkim yeni bitti ve aynı işyerindeyiz bu durumdan etkilenmediğimi nasıl gösterebilirim?

Merhabalar

6 aylık ciddi niyetle başladığımız bir ilişkiydi ama sevgilimin her sinirlendiğinde hakaret etmesinden ve evlilik planlarını kafasına göre erteleme kararı almasından dolayı bitirdim. Biz ciddi bir niyetle çıktık evlenme bahsini kapatacaksak ilişkiyi de noktalayalım dedim. Ben özür diler pişman olur diye beklerken 2 gün sonra sosyal medyasından beni engellediğini gördüm. Bugün işyerinde tartıştık ve ikimiz de karşılıklı saygısızlaştık. İş ortamımız maalesef çok dedikoducu insanlar sıklıkla yanıma gelip neden bitti, biz seni başta uyarmıştık gibi şeyler söyleyecekler. Ayrılmamızı bekleyen herkesin ekmeğine yağ sürdük bunu hazmedemiyorum. Nasıl güçlü durabilirim? Duyguları yüzünden okunan biriyim insanlara ne cevap vermeliyim? Bir süre kendi odamdan hiç çıkmasam mı yoksa ortalıkta daha şen şakrak mı dolaşmalıyım? Lütfen okuyup cevap verin <3

...
...
İlişkim yeni bitti ve aynı işyerindeyiz bu durumdan etkilenmediğimi nasıl gösterebilirim?
Cevapla