3 Yıllık ilişkim var işinden dolayı az konuşuyoruz (eskiden hep konuşurduk) ben bu durumdan sürekli şikayet ediyorum artık sıkıldı?

3 yıllık ilişkim var ve hep konuşurduk sürekli ilgiliydik. Ama şuanki işinde çok çalışıyor ve çok az konuşuyoruz. Sürekli şikayet ediyorum ayrılacağız benden soğudu diye düşünüp bunu ons söylüyorum ayrılık olmayacağını söylüyor ama ben hep böyle sorular sorup bunaltıyorum. Artık sıkıldığının farkındayım sizce ne olur? ( Yengeç burcu erkeği)

Normalde bu yaz evlilik için hazırlık yapcaktık ama maddi durumlar el vermedi.

Ayrılır
Ayrılmaz
Soğumuştur
Sevgisinde değişiklik olmamıştır
Onunla ilgilenmezsem farkeder üstüme düşer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
3 Yıllık ilişkim var işinden dolayı az konuşuyoruz (eskiden hep konuşurduk) ben bu durumdan sürekli şikayet ediyorum artık sıkıldı?
Cevapla