Sevgililiğimizin 1. Haftasındayız yarın doğumgünü. Yani sadece küçük bir pastayla kutlayıp hediye alsam yeterli olur mu sizce?

Sevgililiğimizin 1. Haftasındayız yarın doğumgünü. Yani sadece küçük bir pastayla kutlayıp hediye alsam yeterli olur mu sizce? Bazı insanlar parti vs yapıyor ama biz daha 1. Haftamızdayız ve hiçbir arkadasını tanımıyorum.

Sevgililiğimizin 1. Haftasındayız yarın doğumgünü. Yani sadece küçük bir pastayla kutlayıp hediye alsam yeterli olur mu sizce?
Cevapla