Merhaba değerli arkadaşlar. 14 Şubat sevgililer günü yaklaşırken sevgilisi olmayanlar bu günlerde "olmasa da olur" diyerek gülümsüyor ama içlerindeki hisler öyle demiyor :) Her ne olursa olsun 14 Şubat kalıplaşmış bir gün olup .çevrede bu güne özel yüzlerce aktivite yapılıyor. Sevgilisi olmayanlar da bunlardan tabii ki mahrum kalıyor :( Bakalım ne gibi hayal kırıklıkları oluyor.
Bir sıcak sarılmanın yoksunluğu...

Bir kadının veya bir erkeğin sarılması sadece temas değildir aslında. Temastan daha öte bir duygu yüküdür. Sevgilisinin elinden tutup sarılıp fotoları ile boy gösterisi yapan arkadaşların o hallerini gören yalnızlar büyük bir boşluğa düşüyor. Bir sarıp sarmalanmaya hasret duyuyor.
En basit tatlı aktiviteleri bile tek kişilik yaşamak

Tutup sinemaya gitmek, yürüyüş yapmak gibi birden çok aktiviteye yalnız katılmak çok üzücü olacaktır. İnsan bazen yanında birini çok istiyor cidden. Özellikle de özel günlerde...
Hediye alacak sürpriz yapacak biri dahi bulamamak

Hediye almak derken insanın içinde özel hissettiği kişilere hediye almasından bahsediyorum. Sıradan bir hediye değil. Yoksa yoldan geçenlere balkondan hediye atabiliriz :D Sevgilisi olanlar bu konuda şanslı. Sevgilisi olmayanlar ise bu özel günde bir hediye almanın yoksunluğunu hep içinde yaşayacak.
Yalnızlık her zaman kötüdür malum fakat böyle günlerde insanlar daha çok sevgiye sevgiliye muhtaç hale geliyor. 14 şubatı umarım güzel atlatırsınız :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar