Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!

Merhaba değerli arkadaşlar. 14 Şubat sevgililer günü yaklaşırken sevgilisi olmayanlar bu günlerde "olmasa da olur" diyerek gülümsüyor ama içlerindeki hisler öyle demiyor :) Her ne olursa olsun 14 Şubat kalıplaşmış bir gün olup .çevrede bu güne özel yüzlerce aktivite yapılıyor. Sevgilisi olmayanlar da bunlardan tabii ki mahrum kalıyor :( Bakalım ne gibi hayal kırıklıkları oluyor.

Bir sıcak sarılmanın yoksunluğu...

Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!

Bir kadının veya bir erkeğin sarılması sadece temas değildir aslında. Temastan daha öte bir duygu yüküdür. Sevgilisinin elinden tutup sarılıp fotoları ile boy gösterisi yapan arkadaşların o hallerini gören yalnızlar büyük bir boşluğa düşüyor. Bir sarıp sarmalanmaya hasret duyuyor.

En basit tatlı aktiviteleri bile tek kişilik yaşamak

Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!

Tutup sinemaya gitmek, yürüyüş yapmak gibi birden çok aktiviteye yalnız katılmak çok üzücü olacaktır. İnsan bazen yanında birini çok istiyor cidden. Özellikle de özel günlerde...

Hediye alacak sürpriz yapacak biri dahi bulamamak

Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!

Hediye almak derken insanın içinde özel hissettiği kişilere hediye almasından bahsediyorum. Sıradan bir hediye değil. Yoksa yoldan geçenlere balkondan hediye atabiliriz :D Sevgilisi olanlar bu konuda şanslı. Sevgilisi olmayanlar ise bu özel günde bir hediye almanın yoksunluğunu hep içinde yaşayacak.

Yalnızlık her zaman kötüdür malum fakat böyle günlerde insanlar daha çok sevgiye sevgiliye muhtaç hale geliyor. 14 şubatı umarım güzel atlatırsınız :)

Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!

#Aşkİçin!

Sevgilisi Olmayanların 14 Şubat'ta Düştüğü Hayal Kırıklıkları!
Cevapla