Selam güzel insanlar. Bakterilerin tamamen düşman olduğunu düşünenler varmış, yo yo yo diyerek dost bakteriler probiyotikleri kısaca anlatmak isterim.
Probiyotiklerin yararları neler?

Probiyotikler iyi bakterileri içerir. Düzenli olarak probiyotik aldığınızda canlı mikroorganizmaları vücudunuza alarak sindirim sisteminizi dengelemiş olursunuz. Böylece gerek ishal gerek kabız gibi bağırsak problemlerinin önüne geçerken, uzun vadeli obezite gibi durumları da önlemeye yardımcıdır. Hipokrat'ın "bütün hastalıklar bağırsakta başlar" sözünün üzerine bağırsak sağlığı bir bütün olarak da sizin sağlıklı hissetmenizi sağlar. Yani probiyotik, baştan aşağı size yararı olan bakterileri içeren bir mucizedir. Güçlü bir bağışıklık sistemine sahip olmanızı sağlar.
Hangi besinlerde probiyotik bulunur?

Genelde biz probiyotikleri ev yapımı yoğurt ve kefirde olduğunu duyarız. Ev yapımını herkes yapamasa da ya da insanlar yapmaya üşense de, bunların hazır olarak alınışı da kimi insanlar için zordur. Herkes kefirin tadını sevmez ya da herkes her gün yoğurt yiyemez. Derken Doğadan yardımımıza yetişmiş ve sıcak çayın içine probiyotik koymuş. Evet evet, her gün içtiğimiz çay, tadını kaybetmeden artık daha yararlı. ☕️

Ta-daa! İşte karşınızda Türkiye'nin ilk ve tek probiyotikli çayı.
Doğadan Probiyotikli Çay çeşitleri neler?

Ben siyah çaydan vazgeçemem diyenlere Probiyotikli Siyah Çay, yeşil çayın faydasını bilenler için Probiyotikli Yeşil Çay, mis gibi kokusuyla Probiyotikli Rooibos Çayı.

Ayrıca şunu da eklemek isterim, bu çaylarda kalori yok. Yani kilo vermek isteyenler bu dönemde içecek bir içecek bulamıyorlarsa bu çayı içerek hem bağırsak sağlığını koruyabilir hem de kilo vermesine zarar verecek bir besin de almamış olurlar.
Aynı zamanda laktozsuz ve vegan. Yoğurttan probiyotik almak isteyenlerin en büyük düşmanı ne yazık ki laktoz. Laktoza intoleransı olanlar için yoğurt yemek ne yazık ki çok zor, bu sebeple de yine çaylar yardımınıza yetişiyor. :)
Doğadan Probiyotikli Çay'ın artıları neler?

Öncelikle başlıkta da belirttiğim üzere çok pratik. Yanınızda birkaç tane çay poşeti taşıyarak istediğiniz yerde yararlı bakterileri mideye indirebilirsiniz.
Aynı zamanda raf ömrü uzun. 3 sene raf ömrü olan bu probiyotikleri yoğurt veya kefirden alırsanız ne yazık ki çok kısa sürede tüketmeniz gerekiyor, bu da çok pratik değil.
Ve tadı aynı. :) Yeşil çay bildiğiniz yeşil çay, siyah çay bildiğiniz tatta. Hiçbir değişiklik yok. Yani siz her zaman sevdiğiniz tadı alırken aynı zamanda iyiliği hissetmeye başlıyorsunuz.
O zaman tadım başlasın!

Doğadan'ın açai ananaslı çayına, rooibos ile vanilyanın uyumuna bayılan ve siyah çaysız güne başlayamayan benim için hepsi zaten efsane. Yine de aile üyelerine farklı tatları denettim ki ben de hepsinden otlanabileyim. :D Ben Rooibos Çayı'nı, anneme Siyah Çay'ı, kardeşime de Yeşil Çay'ı yaptım. Evet, hepimizden geçer not aldı. Ayrıca bardaklarım da resmen bu deneme için tasarlanmış gibi, farkındayım... :D
Bundan sonra favorim bu çaylar. Siz de denerseniz fikrinizi paylaşın lütfen <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Sağlıksız şeylere bayılsam da bitki çayları sağlıklı şeyler içerisinde en sevdiğim ürün. Bu yüzden markete gittiğimde mutlaka bitki çayları rafından 1 ürün alarak çıkarım. Yeşil çayın en sevdiğim hali açai ananaslı olan benim de, Doğadan bana yeşil çayı sevdirmişti. Bu yüzden bu ürünü de görüp alacağım. <3
Bu çaylara pek güven miyorum gerçi bu devirde her besinde bir şey var ya neyse ama ben kefir i en baş a yazarım
Probiyotikerle vucudumuzu güçlendirmemiz şart hele de korona günlerinde
Normalde çay sevmem ama bitki çaylarına hayır demem.
Doğadan probiyotikli yeşil çayı tek geçerim harikaaaaaa
Mükemmel bilgilendirici bir yazı olmuş ellerinize sağlık.
Mutlaka deniycem, bilgilendirci bir bence olmuş. Emeğinize sağlık 💕
çok sağlıklı bir ürün sizde deneyin emin olacaksınız
Yoğurt ve turşu da probiyotiğe örnektir
Doğadan ürünlerini severek kullanypruz
Güzeldir bu çaylar rahatlatıcı etkisi var
bir iyilik yap kendineeeeee :):)
Mutlaka deneyeceğim teşekkürler.
Doğadan ürünlerini herkese tavsiye ediyorum
Soğuk kış günlerinde verandada keyifli oluyor
Denemedim ama deneyebilirm
Propiyotik bitkiler. iyidir
Denemekte fayda var
merak ediuorum en kisa zamanda deneyecegim
Deneyelim bir ..
Denemek lazım
Bilgilendirme ve öneriler için teşekkür ederim
Paylaşım için teşekkürler
Güzel görünüyor. Afiyet olsun.
Probiyotik çaylar çok faydalı. Severim
Doğalını bulmak oldukça zor
Doğadan oluşan ürünlerini severek kullanıyoruz
Doğadan ürünlerini herkese tavsiye ediyorum
Probiyotik önemliymiş.
Mantıklı kullanmak gerekiyor
reklam kokan hareketler :)
Probiyotik çaylar çok faydalı
Güzel yazı