Sindirim sistemini düzenleyerek bağışıklığı destekleyen, kendisi küçük iyiliği büyük probiyotikleri
Sağlık Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey (Sayfa 4) Doğadan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2229 Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
SMiradishi Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Kefir için kefiiiirr manyak probiyotik var onda 0 0 Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Bu güzel ve faydalı bilgiler için çok teşekkürler 0 0 Yorumla
__Volkan--Aslan__ Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Özellikle yaz ayları için mükemmel gidiyor 0 0 Yorumla
Kenan3529 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Doğal ürünleri severim ve kullanmaya dikkat ederim 0 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Yazıda keşke güzel olsa yiyemiyorum hiçbir zaman 0 0 Yorumla
TheLosing Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Su içmek en iyi çözüm başka bir şeylere gerek yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Bakterilerim benim canlarım 😂😂
Tam da ihtiyaçım olan bilgilerdi teşekkürler
Faydalı bilgiler olmus tesekkurler
Bilgileriniz için teşekkürler
Kefir için kefiiiirr manyak probiyotik var onda
Yaz ayları için süper ya <3
Bu güzel ve faydalı bilgiler için çok teşekkürler
Denemedim. Fakat almayı düşünüyorum...
Doğa en iyi ilacdır bazen
Paylaşım için çok teşekkürler
Yaz aylarinda iyi gidiyor
Doğadan ürünlerini severek kullanırım gerçekten
Özellikle yaz ayları için mükemmel gidiyor
Sağlık li beslenme hepsin den iyi
İlk defa duydum, denemek lazım.
Zencefil kuru kayısıı yaş kayısı erik kırusu
güzel paylaşım teşekkürler
Yararlı bir içerik olmuş bence
Yedimlerimizden vitamin alıyoruz zaten
Çikolata mutlu olmak içinn😁😁😁
her sey için en gerteğini yapılır.
Doğal ürünleri severim ve kullanmaya dikkat ederim
Güzel sağlıklk bir yaşam. Eline sağlık
Çok faydalı bir içerik olmuş.
Faydalı Içerik teşekkürler
Ben bana kendim için lazimim
İkinci önemli organ bağırsak
bir iyilik yap kendineeeeee :):)
Yararlı bir yazı olmuş, eline sağlık.
çok faydalı olmuş beğendim
Maalesef ben etoburlardan im
Doğal olan her şey güzel oluyor.
Hesaplama kısmı için teşekkür ederiz
Güzel paylaşım olmuş ellerine sağlık
Saglık lı ve dengeli beslenmek lazım
doğadan ürünleri gerçekten kaliteli ve
Doğal beslenmeye dikkat et yeter.
Denemedim ama deneyebilirim
Yeşil çay favorim en sevdiğim
Doğadan ürünlerini severek kullanıyorum
Yazıda keşke güzel olsa yiyemiyorum hiçbir zaman
Guzel pay la sim tebrik ler
Kefir de çok güzel bayılıyorum
Çayının olduğunu ilk defa duydum:/
Süper birşey olmuş elinize sağlık
Doğadan bir iyillik yap kendine?
Paylaşım için teşekkür ederim
Prebiyotik olmasa biz biteriz doğacığım.
Sağlıklı yaşam için de gerekli bunlar
Çok teşekkür ederim 🌸 bu bilgiler için
Yax ayları için mükemmel bir ürün
Çok sağ olun bilgilendirmeler için
Denenenilir en kısa zamanda :)
denemek için sabırsızlanıyorum
Su içmek en iyi çözüm başka bir şeylere gerek yok
Baya yardımcı bit metin teşekkür ederim
Faydalı görünüyor teşekkürler
Faydalı bilgide rtsk ederiz ☺
Denemek lazım hic içmedim
Aromalı olan versiyonları değişik ya