Sindirim sistemini düzenleyerek bağışıklığı destekleyen, kendisi küçük iyiliği büyük probiyotikleri
Sağlık Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey (Sayfa 5) Doğadan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2229 Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
BeyazMamba Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Bilgiler için teşekkürler. Probiyotik iyidir :-) 0 0 Yorumla
-Bilge19- Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Bu yararlı bilgiler ve öneriler için teşekkürler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Kilo alsam yeter ne sağlığı
O değil de tatlısız geçmiyo yaa :)
Bilgiler için teşekkürler. Probiyotik iyidir :-)
Beslenmek her açıdan önemli
Sadece yorumları okumaya geldim
Meyve ve sebzeler eskisi gibi sağlıklı değil
Acıklamalar harika denemek lazım:)
Teşekkürler bilgiler için..
Ye uyu ye uyu en iyisi yapmak lazım
güzel paylaşım teşekürler
Probiyotik al doğada hayatta kal 🤭
Işime yarayacağını düşünüyorum
Güzel bilgiler
Emeğinize sağlık
Sağlıklı şeyler neden doyurucu değil ya😡😂😂
Güzel bilgilendirme emeğinize sağlık.
Papatya olan şahane gerçekten 😊
not aldım bilgilerin hepsini :)
Çok güzel olmuş. Ne güzel bilgiler
doğadan probiyotik üretiyormuydu
Adaçayı olur
Kekik olur
Ihlamur olur
Bilgiler için teşekkürler 👍
Güzel ve faydalı bilgiler teşekkürler
Bilgi için teşekkürler emeğinize sağlık.
ayy çok güzeeeeeeeel :):)
Iceyim askitom eline saglik.
Teşekürler bilgiler için.
Hiç yeşil çay denemedim hep kaçak çay😊
Bilgiler çok güzel ve faydalı 👍
En iyi probiyotik doğal kefirdir.
Teşekkürler emeğinize sağlık
Şimdi mevsim meyveleri yeme zamani
Çok güzel bir bence olmuş
Bilgileri tuttum emeğinize sağlık
Tamamdır hemen muz yemeye gideceğim!🤣
Çok yararlı bilgiler teşekkür ederim
Güzel bilgiler faydalı. işe yarar
Bu yararlı bilgiler ve öneriler için teşekkürler
Denenmeye değer gibi görünüyor
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Faydalı olmuş teşekkürler
Kahve de olabilir diye düşünüyorum
Başarılı bir paylaşım, teşekkür ediyorum
Sarımsak , zeytinyağı, acı biber
Çok faydalı bir paylaşım olmuş, Teşekkürler.
doğal olan her şey sağlıklıdır ve enerjidir.
Yeşil çaya bayılıyorum !
#wiwi😈
Sağlıklı beslenmek çok önemli özellikle şu dönemde
Yoğurt en kolay yenikebilecek olanı
Papatya iyi geliyor başka denemedim 🙏
Siyah çay adamdır, yeşil çay ne ya
Havuç ve salatalık iyidir
Haftada 1 kefir tüketiyorum
Paylaşım için teşekkürler
Icecekleri severim ne olursa olsun içerim
Herşeyin fazlası zarar probiyotikinde
Dikkat etmemiz gereken konular
Sanırım en çok ihtiyacım olan şey bu :D :D
Balik peynir sut yumurta cikolata muz
Kullanmak isterim denicem
Doğadan ile zinde günlere