Sindirim sistemini düzenleyerek bağışıklığı destekleyen, kendisi küçük iyiliği büyük probiyotikleri yakından inceliyoruz! 🔍
Mutluluk hormonunun %95’inin bağırsaklardaki bakteriler tarafından üretildiğini biliyor musun? Mutlu bağırsak, mutlu insan! 🥰Unutma; sağlıklı bağırsaklar, sağlıklı bir yaşamın temelini oluşturur.
Hemen probiyotik tüketmenin faydalarını keşfet; görüşlerinle aramızda yerini al. 💚
1- “İyi de probiyotik nedir?” diye düşünenlere: Probiyotikler, vücudun için çok yararlı dost bakterilerdir.

2- Probiyotikler, bağırsak floranın düzenlenmesine ve ikinci beyin olarak kabul edilen bağırsakların daha sağlıklı olmasına yardımcı olurlar.

3- Sağlıklı bağırsaklar bağışıklık sisteminin temelini oluşturur! Probiyotikler, bağırsaklarındaki yararlı bakterileri artırarak bağışıklık sistemini güçlendirirler.

4- Probiyotikler, bağırsaklarının daha iyi çalışmasını sağlayarak şişkinlik problemini ortadan kaldırırlar.

5- Sindirim sistemini düzenler, detoks etkisi yaratarak vücudun yenilenmesini sağlar ve kilo vermeyi kolaylaştırırlar.

6- Probiyotikler; bağırsaklardaki yararlı bakterileri artırarak mutlu, zinde ve canlı hissetmeni sağlarlar!

Probiyotik tüketmenin en pratik yolunu öğrenmeye hazır mısın?
Türkiye’nin ilk ve tek probiyotikli çayı Yeni Doğadan Probiyotikli Çaylar ile dost bakteriler her kupada yanında! Üstelik çayın lezzetine etki etmeyen yapısı sayesinde sevdiğin çay lezzetiyle!
Yeni Doğadan Probiyotik Çaylar’ın dışındaki doğal kalkan sayesinde, probiyotikler sıcak suda yaşamaya devam eder ve mide asidine karşı dayanıklıdır. Böylelikle etkisini kaybetmeden bağırsaklara ulaşır, diğer bakterilerle birleşerek iyiliğini yayar.
Probiyotiklerle her kupada bağışıklığını destekle!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Teşekkür ederim faydalı ve güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık.
Evvett sevgili site üyeleri. 😊
İki yıl önce 8 saatlik bir ameliyat sonrası 1 hafta hastane anım olmuştur.
Bu süre zarfında uygulanan yoğun antibiyotik tedavisı bağırsak florasının adeta içinden geçmiştir. 😂
Şaka yapmıyorum.! Antibiyotik gereksiz fazla kullanım da bağırsakları bozarak huzursuz bağırsak sendromu (ıbs) gün içinde iklimi belli olmayan ülke gibi kabızlık şişkinlik ishal aynı anda yaşıyorsun. Defalarca doktora gitmeme rağmen hiçbir netice alamamış olmamla birlikte insan kendisinin doktorudur diyerekten uzun araştırmalar sonucu bu rahatsızlığa neyin iyi geldiğini buldum.
1. kefir içerdiği dost bakteriler sayesinde florayi yeniden düzene sokabiliyor.
2. turşu sirke ile yapıldığından yine dost bakteriler içeriyor.
3. Fındık ceviz badem mısır ekmeği eskisi gibi olmasa tuvalet probleminizi çözmekte yardımcı oluyor.
Edit ~ şu an gayet sağlıklıyım şehirler arası yolculuğa korkmadan çıkabiliyorum.
Yine korkmadan İstanbul 'un altını üstüne getirerek geziyorum.. 😂😂
Not. Yukarı da yazılan tedavi şahsım adına izlediğim bir yoldur. Herhangi bir tavsiye kullanımı söz konusu değildir. Tedavi kullanım sonrası oluşan hasarlardan sorumlu değilim. 😂😂
Probiyotikler hayatımızın vazgeçilemez bir parçası bence. Kilo vermede veya almada, yediklerimizi sindirmede, enerjiyi yükseltmede, yaratıcı düşünmede yani aklınıza gelebilecek pek çok fiziksel etkiyi doğru kullanmada probiyotiklerin katkısı büyük. Özellikle salgın hastalıklara karşı bağışıklığı güçlendirmede kalkan görevi görmesi en güzel özelliği. Ben de bunun için yoğurt ve kefir ile beraber Doğadan Probiyotikli Çayları mutlaka günlük rutinime ekleyeceğim ;)
Sağlıklı bağırsakların mutluluğa olan etkilerini öğrendikten sonra daha dikkatli olmaya başladım. Bağırsakların da beynimiz gibi duygulara yön vermesi, insan vücudunun en güzel özelliklerinden, çünkü alacağımız besinleri iyi değerlendirdiğimizde daha güzel yaşayabiliriz ;)
Doğadan benim için bir harika , heleki probiyotikli oluşu. Hayatimda sikca yesil cay tüketen birisi olarak çok ama çok harika. Zaten bir çok faydası var. Metabolizmayı hızlandırıyor ve toksinlerden şıp diye kurtuluyoruz. Regl döneminde şişkinlik de yapmıyor. Eeee daha ne olsun ki :)
Ürünleri kullandım çok güzeldi. İçerdiği probiyotikler için artık düzenli kullanmayı düşünüyorum
gerçekten sindirim ve bağırsak düzeni çok önemlidir insanın hayatını alt üst ediyor hayattan zevk alamıyorsunuz çeşitli ağrılara maruz kalıyorsunuz zamanınızın bir çoğu lavaboda geçiyor Bu nedenle bu şekilde problemleri olanlar bu tavsiyelere
uygulamalıdır. Emekleriniz ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim
Probiyotikler hayatımın vazgeçilmez parçalarından biri hakeza özellikle bağırsak floramı düzenli tutmayı ve bu konuda sıkıntılar yaşamamayı kendime adet edindim. Bunun içinde probiyotik besinleri severek kullanıyorum özellikle “Kefir” Hayatımın vazgeçilmezleri arasındadır
Özellikle yaz ayları için mükemmel bir ürün 👏🏻👏🏻
Genel olarak çay içmeyi çok seven biriyim zaten, yeşil çay, bitki çayı veya siyah çay hiç fark etmiyor benim için, hepsini severim :) Doğadan'ın probiyotikli çayı da ekstra faydalı olduğu için kesinlikle içeceğim.
Sindirim sistemim maalesef çok hassas. Ağır bir şey yediğim zaman direkt etkisini gösteriyor ve beni çok rahatsız ediyor. Bitki çaylarını çok seviyorum, özellikle yeşil çayı. En kısa zamanda Doğadan Probiyotikli yeşil çayı deneyeceğim. :)
Doğadan yeşil çayı her akşam duzenli tuketirim memnunum. uykum düzene girdi, göz altı morluklarım nerdeyse belirsiz oldu, fit olmak ve cildim; parlak, taze olsun istiyorsanız tavsiyem budur.
Tam üzerine bu konuyu gördüm yeşil çay içmeyi düşündüğüm bu süreçte 😊 Küçük Bir Öneri : Papatya veya Melisa Çayı için de bir çalışma beklerim teşekkür ederim 😊
Probiyotikli yeşil çay alacağım sindirim sorunları yaşıyorum ve bu inanılmaz bir şişkinlik yapıyor çok rahatsız edici bir durum. İyi düşünülmüş bir ürün.
Merhaba
Harika bir haber bu çok sevindim bencenize de bayıldım pek bilgim yoktu bu konuda bu yüzden bencenizi zevkle okudum hayatım da artık Doğadan çaylar olucak. :)
Bağırsakların mutluluk organı olduğunu bilirdim de piyasada probiyotiklerin satıldığını duymamıştım. Umarım faydalı olur. Hemen alacağım birer tane.
Bağırsak mikrobiyotamız bizim ikinci beynimiz sayılıyor artık. Sadece bağırsak problemi olanlar için değil, herkes için önemli.
Bağırsaklarda sıkıntı varsa vücudun başka bir yerindeki hastalığın habercisi oluyor. Bağırsak sağlığı çok önemli. 💚
Sırf probiyotik diye sevmediğim halde kefir içiyorum. Bundan sonra Doğadan Probiyotik Çaylardan içeçeğim <3
ya bir gün düşman kesilirlerse. belki köprüyü geçene kadar ayıya dayı diyorlardır, iki yüzlüdürler, bu bakterilerin dost olduğuna ne kadar inanacağız, bu devirde babana bile güvenmeyeceksin... :P
Vitamin ve minerallerle oldukça zengin olan kefirin en iyi doğal probiyotiklerden biri olduğunu düşünüyorum. Zaten vücuda olan faydaları saymakla bitmeyeceği için tüketilmeye değer.
Bol bol turşu suyu ve kefir tüketin bağırsaklarımizda ki yararlı bakterileri destekler
Sindirime bağışıklık sistemine faydalı herkes tüketmeli
Zinde ve mutlu bir yaşam için mutlaka tüketin, tebrikler
Daha çok rooibos çayını merak ettim. Aklıma gelirse almayı düşünüyorum.
Yoğurtta kullanıyorum probiyotik ama çay denemiştim. İlk fırsatta denicem
Klasik bitki çayların yerine yeni lezzetler gelmesi çok güzel oldu.
Tek sevdiğim çaylar bunnar zaten başka çay içmiyom.
Sağlıklı bir yaşam için sağlık olmak ve değerini bilmek lazım
Beslenme bir hayat şekli olmalı. Nasıl beslendiğiniz de hayatınızın aslında özeti gibi birşey.
Sindirim sistemini düzenlemede birebir çözüm bu çaylar
doğadaki ürünleri cok severek kullanırım tavsiye ederim
Yeşil çay tüketeceğim, an itibariyle karar verdim 🌸
Bence bağırsak problemi olanlar kesinlikle kullanmalı
Saglikli bir vücut icin probiyotik kesinlikle şart 👌🏻
Bunlari tüketmeyi çok severim hem sağlıklı hem lezzetli 💫
Denemekte yarar var, zaten doğadanın ürünlerini çok beğeniyorum
Doğadan probiyotik çay, deneyelim güzele benziyor...👍
Sabah yeni uyandıgınızda 5 tane ceviz yiyin. Zihninizi açar kendinize gelirsiniz :)
Probiyotik kapsül kullanıyorum cayida alıp deneyeceğim bagisiklik sistemim ve mantar için kullanıyorum toparladım sanırım👍
Bu pandemi dönemi özellikle prebiotik lerin faydasını bize öğretti. Özellikle çocuklardaki sindirim sistemi için çok etkili.
Güzel bilgiler. Benim için sabah erken kalkmak. Düzenli bir kahvaltı. Bu çok önemli. Hamur işi asla yemem. Hafta sonları hariç.
harnup Pekmezi , pekmez - tahin karışımı , bal - süt karışımı... Bunlar yeter de artar bile... çayı normal severim... şekersiz açık.. .
Doğadan ürünleri kalitesi ile her daim ön plana çıkıyor ve çeşitlilik sunuyor
Ürünü henüz kullanmadım. Ama Doğadan markasını beğeniyorum.
Dünyanın en iyi buluşu diyebilirim istikbal bağırsaklardadır diye boşuna dememiş Canan Karatay hoca (:
Araştırıp üretip geliştiren gıda mühendisi meslektaş arkadaşlarımı canı gönülden tebrik ederim ☕🧠💫❤
Harika bir olaya imza attınız tebrik ediyorum. Denedim çok memnun kaldım.
bağırsaklarımız ikinci bir beyin gibi adeta onlara dikkatli bakmak gerekiyor
Probiyotik yoğurtlar çok hoşuma gidiyor. Bol bol da kefir içiyorum.
Yediklerimizi sindirme açısından faydalı bir gıda takviyesi. Teşekkürler.
Bu ürünleri kullanmadım. Yogurt ile karışık olanlatını denedim. Bunları da deneyeceğim
Kessinlille harika bir şey bu resmen içat bayıldım 😊
Bu güzel ve faydalı bilgiler için çok teşekkür ederim ♥️
Düzgün tüketilmesi gereken besinlerden biri. Aşırıya kaçmayın.
Doğadan bitki çaylarını kullanıyorum. Midem ağrıdığında da içerek faydasını gördüm.
Acaba bu caylarin ne kadar faydası var hiç denemedim..
Bundan sonra ki rutinimm kesinlikle böyle devam edecek
"Kilonuz tamamen normal" bu sonuçtan sonra özel bir çabaya gerek var mı acaba
bilgi verici çok güzel paylaşım olmuş. Herkesin atlamadan okuması gerek.
Hasta olduğumuzda değil de alışkanlık haline getirebilirsek sağlıklı olabiliriz.
Gerçekten bu bilgilere ihtiyacım vardı, teşekkür ederim emeğine sağlık.