Sindirim sistemini düzenleyerek bağışıklığı destekleyen, kendisi küçük iyiliği büyük probiyotikleri
Sağlık Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey (Sayfa 2) Doğadan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2229 Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
Gereksiiiz Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Sürekli kullandığım ürün, demekki doğru yoldayım 😅 0 0 Yorumla
HürreemSultaaN Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Sağlıklı beslenmek önemli, sağlık önemli. Herkese sağlıklı günler dilerim 🌺 0 0 Yorumla
AnkaLiderit123 Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Doğal besinler tüketerek herşeyi karşılayabiliriz Tatlı yerine meyve yiyebiliriz 0 0 Yorumla
şükran2323 Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Probiyotik, aklımda her zaman yoğurta bulunan bir faydalı bakteri olarak gelir 0 0 Yorumla
Mr-BombaStik Takip Et Xper 7 Yaş: 107 +1 yıl Kullanmıştım gecmis zaman, ciddi anlamda rahatlama oluyor. 0 0 Yorumla
dixsvassr Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Ben de probiyotik almaya çalışıyorum. Genellikle bağırsak hastalıkları geçiriyorum. 0 0 Yorumla
Dağlarkızıreyho Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Aksattıgımız ama aksatmamamız gereken besinler 🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
mцzlцsцfle Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl Yeşil çay severim arada bir içiyorum onun dışında bitkilerle aram pek iyi değil😂 0 0 Yorumla
limonlucikoltaa Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Activia tüketiyorum gün içinde Yeşil çayınızı kullanıyorum bunuda alırım thanks 0 0 Yorumla
bensherlock Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Çayın da mı probiyotiklidi çıkmış helal olsun yaa ama ben kefiri tercih ederim 0 0 Yorumla
Ereninizx19 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl sağlıklı şeylerin doyurucu özelliği olmaması peki :D 0 0 Yorumla
ToxiCs Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Yeşil çayı almaya karar verdim, bilgilendirme için teşekkür ederim. 0 0 Yorumla
no_lie Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Paketli gıdalar yerine direk dogadoğal olanları tüketmek daha sağlıklı olmaz mı 0 0 Yorumla
DımtısDabadum Takip Et Bilge Yaş: 31 +1 yıl Evde kefir yapıyoruz sürekli ve çok faydası var tavsiye ederim 0 0 Yorumla
PaintMotors Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Genelde Türk kahvesi 3'ü 1 arada ama üçü bir aradayi fazla tüketmemek gerekir 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Iyi ki varsınız💕çok faydalı bir bence olmuş. elinize sağlık! 0 0 Yorumla
Wflower Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Bu yıl zaten bir şişkinlik var bende nedir sorun anlamadım gitti corona nedeni ile hastaneye de gidemiyorum ama bu çaylar iyi geliyor gerçekten biraz olsun. 1 0 Yorumla
RianKillah Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Ozaman ne yapıyor muşuz probiyotikleri severek tüketiyormuşuz.. 👍 1 0 Yorumla
Geceaşkı-24 Takip Et Yoda Yaş: 31 +1 yıl Probiyotikler, bağırsaklarının daha iyi çalışmasını sağlayarak şişkinlik problemini ortadan kaldırır 1 0 Yorumla
cesursuz Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Denemek lazim şahsen market çalışanıyım hiç görmedim 0 0 Yorumla
geceadamı0 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Aklımda bulunsun bakalım. Bağışıklık sistemini de güçlendiriyor 0 0 Yorumla
UnKNowNLoVe07 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl bir ara kullanmıştık sanırım kupası var da bizde. Ama şimdi kullanmıyoruz herhalde😂. Yinede bilgilendirici bir içerik olmuş. 0 0 Yorumla
Akbey_52 Takip Et Guru Yaş: 48 +1 yıl Tavsiyelerin için teşekkür ederim En kısa zamanda deneyeceğim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Probiyotikler, her konuda vücudu destekleyen yararlı bakterilerdir. Takviyesi önemlidir 🌺 0 0 Yorumla
yalnızlıgademıratan Takip Et Yoda Yaş: 36 +1 yıl en kısa zamanda alıp deneyecegım bılgılendırmeler ıcın ellerınıze saglık 1 0 Yorumla
Schotkky Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Probiyotik deyince aklımıza artık sadece kefir gelmeyecek en kısa sürede doğadan ürünlerini deneyeceğim. 1 0 Yorumla
Nepzey9919 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl En yakın zamanda alacağım severim doğadan bitki çayları bilhassa böğürtlen cayini ama bunuda deneyeceğim 1 0 Yorumla
MİyavMİray Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Böyle bir probiyotikden haberim yoktu gerçekten merak ettim, kullanmak isterim. Teşekkürler yazı için 🙏 1 0 Yorumla
Olgun10 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Çalışarak kendimizi zinde tutuyoruz biz teşekkürler önerileriniz için 0 0 Yorumla
MehmetCannn1 Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Kapsül olarak satılanları para tuzağı gibi geliyor ama bu ürün faydalı olabilir 0 0 Yorumla
aliemre7 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Harika bir olaya imza attınız tebrik ediyorum. Denedim çok memnun kaldım. Probiyotik candır 1 0 Yorumla
ӄıʋıʀƈıӄ Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Doğadan ürünleri harika kullanıyorum bilgilendirme harika teşekür ediyorum. 1 0 Yorumla
GÖKTÜRK98 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Doğadan markasını gayet beğeniyorum tavsiye ederim :) 1 0 Yorumla
baykanun Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl benimde sindirim sistemi problerim vardı iyi denk geldi bu yazı 1 0 Yorumla
KARAYEL0098 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl marketlerde de oluyor mu yoksa sadece eczanelerdemi alıp hemen denemek istiyorum 1 0 Yorumla
Sthkmlş Takip Et Xper 2 Yaş: 33 +1 yıl Probiyotiklerin vücudumuz için çok faydalı olduğuna inanıyorum çok doğru 1 0 Yorumla
Crazy_Boy_Emre Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Doğadan urunleeini kullanın arkadaşlar gerçekten pişman olmazsınız 😉 1 0 Yorumla
muffinquenn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Denemedim hiç, ama anlatıldığı gibiyse vazgeçemeyeceğim bir ürün demektir. 1 0 Yorumla
TolgahanTimur Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Doğadan candır aksini iddaa eden doğadan kullanmamıştır. 1 0 Yorumla
SevdaaÇölü Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Vücudu destekleyen yararlı bakterilerdir. Probiyotiklerin takviyesi önemlidir 1 0 Yorumla
Yol_Arkadaşı Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Bağırsak sağlığı çok önemlidir. Çünkü bağırsaklar vücudun 2. Beynidir 1 0 Yorumla
darkcoffin Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Ev yapımı yoğurt, Kefir , Salatalık ve lahana turşusu, tarhana çorbası, Kombucha çayı 1 0 Yorumla
laziya Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl her akşam kefir içerim baya keyfimi yerine getiriyor sindirimi kolaylaştırıyor. 1 0 Yorumla
levishhi Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bilgiler için teşekkürler. Yoğurtda da bolca bulunur diye biliyorum ben. 1 0 Yorumla
nutellaaaakızzzz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Cok ıyı evet katılıyorum hepsı ne bende denenmeli mutlaka 0 0 Yorumla
Deniseda Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bitki çayları favorilerim. Hele ki bu tür cinacaklı ise 0 0 Yorumla
Cemm34 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Bu güzel bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Tuhafabi2 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Probiyotik çay yerine probiyotik takviyesi almak çok mantıklı Daha bu çayı denemedim ama ön yargıları var 0 0 Yorumla
Aksamm Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Genelde tüketmiyoruz ana yararlarını biliyorum aklıma geldikçe alıyorum 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Doğadan ürünlerini severek kullanırım gerçekten 2 0 Yorumla
tontispanda Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl her ikisi de kesinlikle çok değerli, en kısa zamanda bu çayı deneyeceğim. 0 0 Yorumla
Kızlarsitesi Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bende kullanıyordum ve bağırsaklarıma çok iyi geliyordu 0 0 Yorumla
Yusuf_200765 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ürünleri denedim fena değildi teşekkürler : doğadan 0 0 Yorumla
CitrusMobil Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl çok acımadan yemek yeme, çok acılınca tıka basa yemek ye. İşin sırrı asıl bu :) 0 0 Yorumla
omerns8eu Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Zinde olmak için acı yemek lazım ve bolca meyve sebze et tüketmek lazım 0 0 Yorumla
rey37 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Bilgilendirme ve calisma çok güzel olmuş emeginize saglik 0 0 Yorumla
ergün_18 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Bilgilendirme ve calisma çok güzel olmuş emeginize saglik 0 0 Yorumla
cuteecatt Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl ciddi anlamda en iyi liste diyebilirim. çok teşekkürler bravo 👏👏👏 0 0 Yorumla
ateşbey07 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Klasik siyah çay lezzetinden vazgeçemiyorsan; Doğadan Probiyotikli Siyah Çay tam sana göre👌 0 0 Yorumla
ibo_halil Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Doğal olunca rahat kullanabiliyoruz ama katkıdalar maddeler olunca insan biraz kullanmaya çekiniyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Sürekli kullandığım ürün, demekki doğru yoldayım 😅
Sağlıklı beslenmek önemli, sağlık önemli. Herkese sağlıklı günler dilerim 🌺
Doğal besinler tüketerek herşeyi karşılayabiliriz
Tatlı yerine meyve yiyebiliriz
Probiyotik, aklımda her zaman yoğurta bulunan bir faydalı bakteri olarak gelir
Kullanmıştım gecmis zaman, ciddi anlamda rahatlama oluyor.
Ben de probiyotik almaya çalışıyorum. Genellikle bağırsak hastalıkları geçiriyorum.
Aksattıgımız ama aksatmamamız gereken besinler 🤦🏻♀️
Yeşil çay severim arada bir içiyorum onun dışında bitkilerle aram pek iyi değil😂
Activia tüketiyorum gün içinde
Yeşil çayınızı kullanıyorum bunuda alırım thanks
Çayın da mı probiyotiklidi çıkmış helal olsun yaa ama ben kefiri tercih ederim
sağlıklı şeylerin doyurucu özelliği olmaması peki :D
Yeşil çayı almaya karar verdim, bilgilendirme için teşekkür ederim.
Paketli gıdalar yerine direk dogadoğal olanları tüketmek daha sağlıklı olmaz mı
Evde kefir yapıyoruz sürekli ve çok faydası var tavsiye ederim
Genelde Türk kahvesi 3'ü 1 arada ama üçü bir aradayi fazla tüketmemek gerekir
Iyi ki varsınız💕çok faydalı bir bence olmuş. elinize sağlık!
Bu yıl zaten bir şişkinlik var bende nedir sorun anlamadım gitti corona nedeni ile hastaneye de gidemiyorum ama bu çaylar iyi geliyor gerçekten biraz olsun.
Ozaman ne yapıyor muşuz probiyotikleri severek tüketiyormuşuz.. 👍
Probiyotikler, bağırsaklarının daha iyi çalışmasını sağlayarak şişkinlik problemini ortadan kaldırır
Denemek lazim şahsen market çalışanıyım hiç görmedim
Aklımda bulunsun bakalım. Bağışıklık sistemini de güçlendiriyor
bir ara kullanmıştık sanırım kupası var da bizde. Ama şimdi kullanmıyoruz herhalde😂. Yinede bilgilendirici bir içerik olmuş.
Tavsiyelerin için teşekkür ederim En kısa zamanda deneyeceğim
Probiyotikler, her konuda vücudu destekleyen yararlı bakterilerdir. Takviyesi önemlidir 🌺
en kısa zamanda alıp deneyecegım bılgılendırmeler ıcın ellerınıze saglık
Probiyotik deyince aklımıza artık sadece kefir gelmeyecek en kısa sürede doğadan ürünlerini deneyeceğim.
En yakın zamanda alacağım severim doğadan bitki çayları bilhassa böğürtlen cayini ama bunuda deneyeceğim
Böyle bir probiyotikden haberim yoktu gerçekten merak ettim, kullanmak isterim. Teşekkürler yazı için 🙏
Çalışarak kendimizi zinde tutuyoruz biz teşekkürler önerileriniz için
Kapsül olarak satılanları para tuzağı gibi geliyor ama bu ürün faydalı olabilir
Harika bir olaya imza attınız tebrik ediyorum. Denedim çok memnun kaldım.
Probiyotik candır
Doğadan ürünleri harika kullanıyorum bilgilendirme harika teşekür ediyorum.
Doğadan markasını gayet beğeniyorum tavsiye ederim :)
benimde sindirim sistemi problerim vardı iyi denk geldi bu yazı
marketlerde de oluyor mu yoksa sadece eczanelerdemi alıp hemen denemek istiyorum
Probiyotiklerin vücudumuz için çok faydalı olduğuna inanıyorum çok doğru
Doğadan urunleeini kullanın arkadaşlar gerçekten pişman olmazsınız 😉
Denemedim hiç, ama anlatıldığı gibiyse vazgeçemeyeceğim bir ürün demektir.
Doğadan candır aksini iddaa eden doğadan kullanmamıştır.
Vücudu destekleyen yararlı bakterilerdir. Probiyotiklerin takviyesi önemlidir
Bağırsak sağlığı çok önemlidir. Çünkü bağırsaklar vücudun 2. Beynidir
Ev yapımı yoğurt, Kefir , Salatalık ve lahana turşusu, tarhana çorbası, Kombucha çayı
her akşam kefir içerim baya keyfimi yerine getiriyor sindirimi kolaylaştırıyor.
Bilgiler için teşekkürler. Yoğurtda da bolca bulunur diye biliyorum ben.
Cok ıyı evet katılıyorum hepsı ne bende denenmeli mutlaka
Bitki çayları favorilerim. Hele ki bu tür cinacaklı ise
Bu güzel bilgiler için teşekkürler emeğinize sağlık
Probiyotik çay yerine probiyotik takviyesi almak çok mantıklı
Daha bu çayı denemedim ama ön yargıları var
Genelde tüketmiyoruz ana yararlarını biliyorum aklıma geldikçe alıyorum
Doğadan ürünlerini severek kullanırım gerçekten
her ikisi de kesinlikle çok değerli, en kısa zamanda bu çayı deneyeceğim.
Bende kullanıyordum ve bağırsaklarıma çok iyi geliyordu
Ürünleri denedim fena değildi teşekkürler : doğadan
çok acımadan yemek yeme, çok acılınca tıka basa yemek ye. İşin sırrı asıl bu :)
Zinde olmak için acı yemek lazım ve bolca meyve sebze et tüketmek lazım
Bilgilendirme ve calisma çok güzel olmuş emeginize saglik
Bilgilendirme ve calisma çok güzel olmuş emeginize saglik
ciddi anlamda en iyi liste diyebilirim. çok teşekkürler bravo 👏👏👏
Klasik siyah çay lezzetinden vazgeçemiyorsan; Doğadan Probiyotikli Siyah Çay tam sana göre
👌
Doğal olunca rahat kullanabiliyoruz ama katkıdalar maddeler olunca insan biraz kullanmaya çekiniyor