Sindirim sistemini düzenleyerek bağışıklığı destekleyen, kendisi küçük iyiliği büyük probiyotikleri
Sağlık Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey (Sayfa 3) Doğadan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2229 Zinde ve Mutlu Bir Yaşam İçin Mutlaka Tüketilmesi Gereken Probiyotikler Hakkında 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 51 kişi beğendi
sergeyxyz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Evet öyle. Kefir yemek bağırsaklara çok faydalı ve probiyotik deposu gerçekten 0 0 Yorumla
atletikomadrit381 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Yoğurt ve probiyotik yiyecekler hem uykuyu hemde sindirim sistemini güzel düzenliyor 0 0 Yorumla
Gizem_Gülerr Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Doğadan ürünlerini hep önerdiler ama tüketmedim hiç. Ama en yakın zamanda mutlaka denerim 0 0 Yorumla
CibiliKuş Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Düzgün tüketilmesi gereken besinlerden biri. Aşırıya kaçmayın. 0 0 Yorumla
erdalsuperman Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl bilmem ama karın arısına iyi gelir bazıları için ve hasta olanlar için gereklidir 0 0 Yorumla
neden_sizz Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Güzel bence olmuş yeşil çayın faydalı olduğunu çok duymuştum 0 0 Yorumla
cenkbelalı Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Bol bol sadece et yemek hem zayıflamanı hemde doymanı sağlar ya da yumurta 🥚 0 0 Yorumla
KURTARICILAR Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Su kesinlikle önemli ama doğru oranda içilmesi gerekiyor 0 0 Yorumla
Powermove Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Sabahları uyanır uyanmaz bir bardağa elme sirkesi ve limon karıştırıp içiyorum her gün. 0 0 Yorumla
Gereksizkullanıcı_D Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Kendin yaptığın herşeyi yiyeceksin bence. Un ürünleri falanda geçerli buna 0 0 Yorumla
KIZILIRMAK3447 Takip Et Xper 3 Yaş: 42 +1 yıl faydalı bilgiler, deneyen varsa yazarsa sevinirim:) 0 0 Yorumla
Rüyalarındayım Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Sağlık beslenme güzeldir suyla temizleyerek beslenmek gerek 0 0 Yorumla
alpkadir01alp Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl doğal olan herşey güzel yeterki doğal olsun ismi gibi doğadansa sorun yok 0 0 Yorumla
Joyce1 Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl probiyotikler hakkında tüm bilgiler ve öneriler için teşekkürler 0 0 Yorumla
mustafag4590 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl Probiyotik kullanirken prebiyotikte kullanmak gerekir. 0 0 Yorumla
happilymarried Takip Et Xper 2 Yaş: 51 +1 yıl Ev yapımı yoğurdun iyi bir tercih olduğunu düşünüyorum. 0 0 Yorumla
Furkanhcl Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Yaz ayları vazgeçilmezi mükemmel herkese tavsiye ederim 0 0 Yorumla
TheTurkologist Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Probiyotik kullanmak diyet yaparken de çok işe yarıyor. Test ettim ve onayladım. 😅 0 0 Yorumla
Ꭺsİ_ᏉᎬ_mᎪᏉİ Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Sağlıklı ve zinde olmak için doğadan faydalanmak gerek teşekürler. 0 0 Yorumla
06ankaralıığ Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Güzell bu kadar çok büyük bir şey yok etmek için bir şey yok etmek için bir şey yok 0 0 Yorumla
Demonwolf Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Hiç denemedim bunları. Sanırım bir kereden pişman olunmaz 👍 0 0 Yorumla
Gadisgilaa Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Probiyotik takviyesi önemlidir cok faydalı gerçekten 0 0 Yorumla
_--Aryanız--_ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Bu tavsiyeler gerçekten çok mükemmel çok teşekkürler 0 0 Yorumla
AŞKO0 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Aynen prebiyotik önemli ve doğadan aylar güzel oluyor. 0 0 Yorumla
xESMERALDA Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Hepsinden azar azar ya da günlük belli bir limit almak en mantıklısı 0 0 Yorumla
bosyapmayabasladim Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl gerçekten oldukça yararlı bilgiler içermiş teşekkür ederiz 0 0 Yorumla
Omaar Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Doğadan soğuk çayları çok güzel tüm her yere yayılsın her an bulamıyoruz 🥺 0 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 +1 yıl Doğadan ürünler harika beğenerek kullanıyorum 1 0 Yorumla
mustafacici21 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Bu bilgileri aktardığınız için teşekkür ederim 0 0 Yorumla
Özlem_yağmur03 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Faydalı bir bilgi paylaşımı olmuş elinize sağlık. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
314Cevap
Evet öyle. Kefir yemek bağırsaklara çok faydalı ve probiyotik deposu gerçekten
Yoğurt ve probiyotik yiyecekler hem uykuyu hemde sindirim sistemini güzel düzenliyor
Doğadan ürünlerini hep önerdiler ama tüketmedim hiç. Ama en yakın zamanda mutlaka denerim
Çay
Mevsimine uygun sebze ve meyve
Sevgi
Güzel söz
Düzgün tüketilmesi gereken besinlerden biri. Aşırıya kaçmayın.
bilmem ama karın arısına iyi gelir bazıları için ve hasta olanlar için gereklidir
Güzel bence olmuş yeşil çayın faydalı olduğunu çok duymuştum
Bol bol sadece et yemek hem zayıflamanı hemde doymanı sağlar ya da yumurta 🥚
Su kesinlikle önemli ama doğru oranda içilmesi gerekiyor
Sabahları uyanır uyanmaz bir bardağa elme sirkesi ve limon karıştırıp içiyorum her gün.
Kendin yaptığın herşeyi yiyeceksin bence. Un ürünleri falanda geçerli buna
faydalı bilgiler, deneyen varsa yazarsa sevinirim:)
Sağlık beslenme güzeldir suyla temizleyerek beslenmek gerek
doğal olan herşey güzel yeterki doğal olsun ismi gibi doğadansa sorun yok
probiyotikler hakkında tüm bilgiler ve öneriler için teşekkürler
Probiyotik kullanirken prebiyotikte kullanmak gerekir.
Ev yapımı yoğurdun iyi bir tercih olduğunu düşünüyorum.
Yaz ayları vazgeçilmezi mükemmel herkese tavsiye ederim
Probiyotik kullanmak diyet yaparken de çok işe yarıyor. Test ettim ve onayladım. 😅
Sağlıklı ve zinde olmak için doğadan faydalanmak gerek teşekürler.
Güzell bu kadar çok büyük bir şey yok etmek için bir şey yok etmek için bir şey yok
Hiç denemedim bunları. Sanırım bir kereden pişman olunmaz 👍
Probiyotik takviyesi önemlidir cok faydalı gerçekten
Bu tavsiyeler gerçekten çok mükemmel çok teşekkürler
Aynen prebiyotik önemli ve doğadan aylar güzel oluyor.
Hepsinden azar azar ya da günlük belli bir limit almak en mantıklısı
gerçekten oldukça yararlı bilgiler içermiş teşekkür ederiz
Doğadan soğuk çayları çok güzel tüm her yere yayılsın her an bulamıyoruz 🥺
Siyah çayı şimdi denedim güzeldi :)
çay iyi fikir olmuş dnemek görmek lazım
hepsini kullandım ve gayet güzeller
Bağırsaklar çalışmazsa mutsuz olursunuz..
Probiyotikler önemli prebiyotikler kadar
Ben sizin kaysılı çayı içiyorum onunda etkisi aynı
Doğadan ürünler harika beğenerek kullanıyorum
Doğadan çaylarını çok seviyorum
Mukemmel bir ürün hemen denemeyi düşünüyorum
Çay mı? Çayın her türlüsüne varım!
Bunları uygulasam var ya müthiş insan olurum
Dağadan bitki çayı tek geçerim.
Çay severim. Yararlı çayı daha çok severim.
Kefir içiyorum sindirime iyi geliyor
‘Can boğazdan gelir, mutluluk bağırsaktan…’
Karnım bağırsağım hastaykende mutlu olduğum zmanlar oldu
Doğadan ürünlerine güveniyoruz
Harika ürünler ve tanıtım için teşekkür ederiz.
Doğa dan ürünleri gerçekten faydalı oluyor...
Probiyotik tüketmek sağlık açısından çok iyi
Bu bilgileri aktardığınız için teşekkür ederim
Şişkinlik kaşıntı sebebi olabilir mi
Activia tüketiyorum iyi geliyor
Faydalı bir bilgi paylaşımı olmuş elinize sağlık.
Doğadan ürünlerini ara sıra kullanıyorum
çok yararlı bir bence olmuş
Başarılı bir paylaşım, teşekkür ediyorum
Doğadan doğadan 👍👏👏👏👏
Su Yoğurt Sağlıklı Yiyecekler İçecekler 💪👍
Ev yoğurdu yiyin, ev sirkesi tuketin
Turşu probiyotik diye biliyorum
Kefiri de tavsiye ederim 👍🏻