15 Yıldır Sigara içiyordum. Bıraktım!! Sizde bırakmak ister misiniz?

15 Yıldır Sigara içiyordum. Bıraktım!! Sizde bırakmak ister misiniz?
Arkadaşlar Merhaba kısaca anlatmak isterim.. Umarım sıkılmadan okursunuz.

Bir gün eşim dedi ki bir kitap varmış 8. Milyon baskı yapmış ve çok güzel yorumlar var. Herkes sigarayı bırakıyormuş. Bir deneyelim mi ne dersin dedi. Eşim sigara kullanmıyor bu arada. Ben de olur dedim, 15 yıldır sigara içen biri olarak hiç aklımda yok sigarayı bırakmak günde 1.5 paket sigara içen birisiydim.

Eşim O gün gitmiş kitabı almış, Şubat 2018 bir pazar sabahı eşim elinde kitap ile yanıma geldi ve aldım kitabı okumak ister misin dedi. Olur dedim ve 1 kahve 1 sigara yakıp kitabı okumaya başladım.. Dikkatinizi çekerim 1 sigara yakıp okumaya başladım. Neyse 10,20,40,60 derken ben hem kitap okuyorum hem bir yandan sigara içiyorum. O gün sadece 3 ya da 4 dal sigara içtim arkadaşlar, yanlış duymadınız ben günde 1.5 paket sigara içen adam o gün 3 ya da 4 dal içtim.

Bir yandan kitap okuyorum bir yandan içiyorum 3 ya da 4 dal sigarada bir tiksinti geldi, eşime döndüm dedim ki evde sigaraya dair ne varsa hepsini çöpe atıyoruz ve ben sigarayı bırakıyorum. Eşim sevinçten havalara uçtu her neyse. Sigaraya dair ne varsa her şey çöpe ve ben o gün bugündür sigara içmeyen "ÖZGÜR" bir insanım arkadaşlar.

Bir pazar sabahı okudum demiştim. Pazartesi işe gitmek için metrobüse bindiğimde eşimi aradım ve HAKKINI HELAL ET dedim, neden diye sordu 6 yıl bana bu koku ile katlandığın için dedim. Metrobüs de kalabalık içen içmeyen bir birine karışmış durumda, öyle acı ve pis bir koku vardı ki size anlatamam. Beni dinlediğiniz için çok teşekkür ediyorum.

Son olarak bu bahsettiğim kitap 15 ya da 20 TL gibi (2 Paket Sigara) parası komik bir rakam ama hayatınıza kattığı değer o kadar fazla ki...

Kitabın ismi: Allen Carr - Sigarayı Bırakmanın Kolay Yolu (Yönetim Reklam derse silerim) Amacım faydalı olmak reklam yapmak kesinlikle değil.

Bilmiyordum ama video olarak da varmış yeni öğrendim baya faydalıymış izlemek isterseniz..

Sizleri "ÖZGÜR" bir "İNSAN" olmaya davet ediyorum. Olmaz deme DENE kaybetmezsin...

15 Yıldır Sigara içiyordum. Bıraktım!! Sizde bırakmak ister misiniz?
Cevapla