normal insanlarınki ağrımaz ama benımkı ağrıyor :(
napcam bilmiyorum çok çaresizim

heralde cocuk oyle bukunce sen farketmedin o kemikte yamuk sekilde kaynadi ve iyilestir bu saatten sonra da kirik cikik gozukmemesi normal belki ozel bir doktor estetik olarak ameliyat yapabilir.
Kemik kirilmadi ki kaynasin doktor baktı kırılma çıkık hiçbir şey yok dedi
Ağrı yapıyor bazen
Bende de var aynı durum.. şuna bakk... :D
benim doğuştan doktora falan da gitmedim.
Sürekli açıp kapatınca acıyor mu zorlayinca yani o eklemleri
Hayır
Hayır arka arkaya 50 kez felan yapınca
Hayır acı olmuyor, benim doğuştan düz tutamıyorum. Sonradan olan bir durumsa çaresi nasıl yok anlayamadım
Seninki farklı o zaman benim küçükken arkadaşım buktu geriye doğru düz tutabiliyorum ben ama seninki gibi de yapabiliyorum ,, valla bilmiyorum doktora gittim mr çekildi röntgen çekildi hiçbir şey yok dediler ama ben çok kafama takıyorum belki doğuştan olsa takmazdim ama o çocuğun bukmüs olması cildirtiyor beni ve kendimi eksik değersiz hissediyorum hayat enerjimi bitiriyor
Bu kadar kafana takacağın ne yaşatıyor sana? Bükmeden önce de esnekti demek ki büküldükten sonra böyle olduğuna göre. benimde parmaklarım çok esnek bileğime değdirebiliyorum ama bunun sebebini birtürlü bende bulamadım
Çaresizlik hissettiriyor parmaklarim sanki mükemmel değil arızalı gibi hissediyorum orjinali gibi asla olamicakmis gibi hissediyorum yani bir değersizlik hissettiriyor parmağımı öyle yaptığım an beyin sanki bir sürü kötü düşünce pompaliyor
Önceden böyle değildi emin misin? Ailende aynı şey var mı? Bu bir problem değil biliyorum ne kadar kafana taksan da eminim çözümü de vardır bende biraz araştırayım
Eminim doğuştan değil , sonradan oldu bu arada ben senle iletişim kurmak istiyorum gizlilikten çıkmak istersen
Çıktım
Tamamdır takip ettim
fakir çatalı gibi hemen bükülen el mi olur mk
Nerelerdrsin yaa 😂
Sg ya adam gibi soru sorduk
Cevap
1Cevap
Bunu doğuştan yapabilen insanlar var sende onlardan birisin kasmazsan normal görünür zaten bu kadar dert etmemelisin genetik bişey.
Hayır arkadaşım buktu sonradan böyle oldu
Normal parmak boyle olmuyo mu zaten 😂 ben de anormalim o zaman 😂
yamuk baksana yav 😂
Benim de yamuk o zaman sjjsjsjs
Uzulme hersryin caresi var artik doktora gosterdinmi.
Bisi yok diyor doktor mr çekildi röntgen çekildi
dert ettiğin şey bu olsun daha neler var hayatta
Öyle de abi kafa olarak hiç rahat değilim napcam bilmiorum
bu bir yetenek :)
değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar