Sosyal medyada yayılan 'tuz-buz' oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sosyal medyada yayılan 'tuz-buz' oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Deriye önce tuz döküp üzerine buz koyuyorsun ve verdiği acıya kim daha çok dayanırsa oyunu kazanmış oluyor. Ama bu oyun sağlıkçılar ve haberciler açısından çok tehlikeli olduğu oyun olmadığı, tuz - buz işkencesi olduğunu söylüyor... Resimde görüldüğü gibi bir etki bırakıyor ve daha fazla beklettikce daha ağır etkilere sebep olabiliyormuş... Ölüm tekikesi dahi olabiliyormuş... Sizce bu işkence dedikleri oyun hakkında ne düşünüyorsunuz? Oynar mısınız, oynayanı gördünüz mü ve nasıl bir oyun sizce?
Sosyal medyada yayılan 'tuz-buz' oyunu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla