



Bozulmuş bozulacağı kadar. Artık özellikle ruh sağlığımı korumak adına bir uğraş içine girmiyor. Düzeltmeye kalksak, en fazla 1 haftayı sağlıklı bir şekilde geçirebiliriz. O 1. haftanın sonunda insanlar tarafından tekrardan bozuk saat ayarlarına geri döndürülmeye hazırız demektir :))
Beni sıkan insanlarla yüzeysel olarak görüşürüm
Işıme bakarım
Kötü duygular beni esir alsa da meşguliyeti artırıyorum
Koşuyu eksik etmiyorum - köpek kadar hızlı koşamıyoruz çok çürüğiz
Çocuklarla bol iletisimdeyim
Akıllı bir psikolog önce çevresindekiler ruh sağlığını bozar ve sonra tedavi eder. En azından kız arkadaşım öyle yapıyor :D
Ben ruh sağlığını korumak için bisiklete biniyorum. Yeni heves
Güzel taktikmiş, kim uyguluyorsa saygılar ve sevgiler 😄
Ruh sağlığımı korumak için uğraşmıyorum, ne kadar üzerine düşersem o kadar bozuluyor :D
Psikologlar günün kutlu olsun :)
Teşekkürler💃🏿
Cevap
41Cevap
spor salonundayım, dinleniyorum, işe gidip geliyorum yanii aslında eskisi gibi hiç değilimm
Müzik dinlerim kitap okurum gulumserim daima gadasi
Dünya psikologlar günün kutlu olsun sweet pretty woman 😍😍Ben ruh sağlığımı korumak için genelde düşünmüyorum...
Tşktşk kim Volkan ki 💐
Çok komik bir yöntem😂😂😂
Freud amcada her yerde karşıma çıkıyor yahu. Tabi piriniz asdf.
Psikolog günün mübarek olsun ağam. 😝
Freud da Freud👅
Kafayı çekip tespitler yapmış adam.😂 Sitenin freudu admin ağam.
Hiç de çekmez o mis gibi beyefendi :(
Aşk acısı çektirir. Asdff
Neden sadece 10 Mayıs Dünya Psikologlar Günü’nü soruyorsunuz, bugün de diğer günler gibi geçecek özel bir şey yapmıyorum...
Bugün naptığınızı sormuyorum, bugüne özel bir soru soruyorum :)
Bence başlık daha iyi olabilirdi.
Elden bu kadar geliyor, yaratıcılık sıfır bende naparsın.
Neler yapmıyorum ki. p yağlar kokular bakım. d beden sağlığı ve bakımıyla paralel olduğunu düşünüyorum doğa iyi geliyor bide ve bazen birkaç arkadaş
Benim bilincim kendi kendini toparlar. 😌 Elbet verilmesi gereken doğru kararı veririm bir zaman sonra, telaş yapmamak lazım.
Birşey olursa artık sana geliriz bizi tedavi edersin, ilgilenirsin dimi :) ?
Yo.
Ne demek yo. Oldu mu şimdi?
:)) mesleğe atılırsam neden olmasın, henüz eğitim aşamasındayım
Sen tc ni versene senin işe taş koyayım ben :D aklın başına gelsin :D şaka şaka benim ailemde bu hastalıklardan çok var eminim senin kadar bilgi sahibiyimdir
Ruh sağlım bozulmayacak şekil de düzenli yaşamaya gayret ediyorum.
Ruhumu salı verdin çayıra mevlam kayıra.. Korumak için elimden bir şey gelmez.
Ben elimden geldigince gelmisine geçmisine sovuyorum tabi ama tek benim çabmlada nereye kadar sizde bir yardim edin sizede soverim yoksa bak
😂 Kendime değer veriyorum. Canım kendim. Aşığım ya. İyi ki varım 😘😘😘
Dertli müzik dinleyip ağılıyorum.. Ruhsuz insanlara içimden küfür ediyorum..
Ruh sağlığım yerinde olsaydı korurdum ama yok ki :D
Dünya psikologlar günü kutlu olsun Allah aklımıza mukayet olsun😀
benim ruh sağlığım korumasız :( tatlı bir psikoloğun ilgisine ihtiyacım var 😍
Allaha tevekkül etmek tam bir teslimiyet ruhu besleyen ve iyileştiren tel şey gerisi teferruat
Beta erkek olarak kadınlardan uzak duruyorum ki alfa fux beta bux kuralından ötürü beni sosyal olarak linç edemesinler... etkin bir önlem...
Kıymetimizi bilmiyorlar Pretty
Ben saldım, balatayı sıyırabilirim artık problem değil jkljkl
Eyvallah sağol, tüm psikopatların, psikopatlar günü kutluyoruz.
Yıllardır psikolog olmak istiyorum ders çalışmakla ilgili sorunlarimi asamadigim için halen kazanamadim ama iyiye gidiyorum bugunde beni üzdü
Her şeye olumlu yönden bakmaya pozitif olmaya çalışıyorum :)
Ruhumu salıyorum dışarı kafasına göre takılıyor :D :D
Ruh sağlığımı koruyamıyorum, delirtiyolar beni napim ben söyle 😳
Ruh sağlığım yok. Bu yüzden korumama da gerek yok 😏
Hiç birseyi takmıyorum
Yürüyüş yapıyorum iyi geliyor.
Bunu kutlamalıyım şmşhlh
Sanatla nefes alıp verdiğim için ruhum sapasağlam!
Bir şey yapmıyorum kendi kendine korunuyor asdf
Kafamda olumlu düşünceler kuruyorum. 😅
Mangala gidiyorum bana yetiyor sanırım.
An itibari ile interneti kapatıyorum :D
Hiçbir sey. Yaşasın tam bağımsız ruh hastalari
o günü bu günü gibi günlerden uzak duruyorum
9 Mayıs'ta yaptığımı yapıyorum.
Anne sütünü eksik alanlardan uzak duruyorum.
Ruh hastasıyım ben. :)
Hiçbirşey, kaybettik maalesef onu.
Her şeyinde günü var be
Bol bol yapay serotinin depolıcam o gün
Sigara içiyorum kafama takmıyorum
Hiç bişey :/
#emre00
Hiç bir şey hep bozuk
okb hastasıyım 15 mayıs ta randevum var zaten
prozacı 1 ay kullandım bıraktım sakin kulanma prozac sadece daha kötü yapıyor ben de eski sevgilimden ayrıldıktan sonra okb oldum elazig da 8 gün yatim doktorlar bir sürü saçma ilaç yazdı kullandım işe yaramadı şu an dyrex tek kullanıyorum ama etkili bir ilaç uyku yapıyor kısa ve net olarak şunu söyliyim doktorlar bir işe yaramıyor sevgi eksikliğinden oluyor bu lanet hastalık
bak ben kendim için çıkar bir yol göremiyorum, ne yapacağımı da bilmiyorum çaresizlik içindeyim saçma sapan şeyleri kafaya takip tekrarlıyorum sadece kendimi yıpratıyorum sevdiğim kız ile aramızda şehirler var ben onun için kafayı yedim ama kızın umrunda değil iyi değilim iyi olmamıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum 😟
Kahve içiyorum
Hiçbir şey
Abi bırak onları sen kendine bak
Yatıyorum.
Günümüz kutlu olsun.
Yapamıyorum.
Çay içiyorum
İçiyoz be abla
Namaz kılıyorum 😊
Ruhum iyi no problem
Bozuk zaten ya
Hiçbirşey
ben gayet iyim
Yapmıyorum
Aynı şeyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar