Daha önce yaşadığınız diş çürümesi ve diş çekimi ile ilgili deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Diş Çürümesi ve Diş Çekimi ile ilgili deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
20lik dişler dışında herhangi bir diş çekimim olmadı çok şükür. Çok fazla tatlı tüketen biriyim bu yüzden her ne kadar fırçalasam da fırçalayayım mutlaka bir dişim çürür ve dgu yaptırmak zorunda kalırım. Dişçi korkum olmadığı için bir ağrı vs hissetmiyorum rahatım çünkü. Öyle ki en son ki dolgumu uyuşturmadan yaptırdım 😂 Tek korktuğum kanal tedavisiydi onda da çok korkuttular beni 20lik dişleri aldırırken of demeyen ben kanal tedavisinden kaçtım resmen. Neyse çok fazla ağrım olduğu için acil yapıldı dişin içini oyup pamuk koydular 1 buçuk aydır pamukla geziyorum bir 27 gün daha pamukla beraberim 😂😂
Bir diş hek. Olarak kaybette o dişi göreyim git tamamlasın doktorun saçma saçma iş yapma bişey kalmamış anestezi dahi yapmayacak, sadece içini dolduracak
Anlatmaya başlarsam 5 6 bence çıkar herhalde 😂 kısaca 4 5 dişimi kaybettim addfg Dişciye gittiğimde çok korkardım ama öyle tedaviler oldum ki diş çekimi yanında halt etmiş artık korkmuyorum 😂😂
Diş çekimi tecrübemi paylaşmayı istemem ya okadar korkarım ki hani o bende nasıl bir etki bıraktıysa günde 3 kez dişlerimi düzenli fırçalarım. Ama şöyle söylüyeyim o dişi çektirdiğinde şunu anlıyorsun hayatının sonuna kadar orada bir diş olmayacak onu kaybettin bu seni üzüyor önemsemeye başlıyorsun tamam günümüz teknoloji çok iyi olabilir implantlar telafi gibi olabilir ama benim gibi takıntılı olan insanlar için o öyle olmuyor o diş gitti bunun sebebi de sen önemsemediğin için yerine ne koyarsan koy giden dişin yerini tutmaz
3-4 senedir ağzımın içinde dişimin içinde implant var dişimi delip damağı geçip kemiğe kadar delindi röntgen yardımıyla vida kemiğe kadar sıkıldı ucu eritildi üzeri dolgu kaplandı şimdi o dişle soda şişesini ısırıp açabiliyorum ve gram sıkıntı yaşamadım bir ara yapılabilcek tüm dişlerime yaptırmayı planlıyorum
Küçükken dişçi alt azı dişlerimden birini çekmişti ve öyle bıraktı orayı. Meğer köprü möprü bişey koyması gerekiyormuş ama koymadı işte. Neyse sonra yıllar içinde orası boş kaldığı için alt dişlerim kaymaya başladı ve ön dişlerimin arası hafif açıldı. Düzeltilebilen bişeymiş ama yine de lanet olsun taam mı Allah kahretsin yani.
Hasta gelir muayene edersin, (hasta için fiyat çok önemlidir, sanki diş önemli değilmiş gibi) sonra kabul eden oturur, eğer hasta öğürüyorsa ya da dilini sürekli işlem bölgesine götürüyorsa içinden aövmeye başlarsın haa bir de tükrük akılı fazla olan hastalar var onlar daha beter o tükürüğü dolguyu koyacağın bölgeye gelmesin diye uğraşırken 2 lop arasından bir damla ter akar... sonra anlatırsın fırçala fırçala diye o fırçalamaz tekrar gelir 😂 ben de paraya para demem dişini fırçala derim 😂
Çok zor bişey değil 2 kere çektirdim ilkinde çok korkmuştum arkadaşlar hep yapma çok acır diyordu ama artık dişimin ağrısına katlanamaz hale geldim gittim 3 kere uyuşturucu iğne vurdular ilki hafif sızlıyor diğerlerini hissetmiyorsun bile sonra çektirdim ve 2 güne geçti keşke daha önceden gitseydim dedim onca ağrıyı çekeceğime ufak bir sızıyı çekmek daha mantıklı o yüzden korkma korkulacak hiçbir şey yok kimseye aldanma 😅
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
12 yaşındayken dişçiye gitmiştim arka azı dişlerimi süt dişi sanıyordum meğersem süreli dişlerimmiş ve ikisini de çürütmüşüm ikisine de dolgu yaptırdım doktor o dişlerden birisinin çok zayıf olduğunu ve 20 yaşına kadar düşmemesi gerektiğini söyledi eğer düşerse çene yapımın bozulacağını sonra da kemik erimesinin başlayacağını söylemişti Temmuz’da 20 yaşına gireceğim diş hala sapasağlam yerinde (Maşallah) 😂
Ya bir kere küçüğüm diş çektirmeye gittik. Dedemlerle yaşıyordum. Diş çekildi dedem bana bir şeyler almak istedi. O an bir sürü tatlı şu bu hayali kurdum. Sonra dişin çekildi sonra alırız dedi. Diş deyince aklıma gelen tek şey bu..
Dişlerim önemlidir özenirim çok fazla alışkanlık haline getirseniz eğer. Ayaklarınız kendi gidiyor fırçalamaya. 33 yaşındayım diş doktoru yüzü dügörmedi dişerim.
Ön dişimin birinde doksan derecelik bir terslik burnuma doğru ilerliyordu daha sonra buton yapıştırarak çekmeyi denediler fakat gelmedi daha sonra yandaki üç dişimi çekerek artı gömülü dişimi ameliyatla alarak oraya implant için yer açtılar şu an mı şu an yaşım yetmediği için önde dişim olmayarak bekliyorum buda böyle bir çekmişliğimdir...
ben çocukken dişlerimi fazla fırçalamazdım ve bu sebeble orta okuldayken aynı gün içinde 4 dişimi dolgu yaptılar diş fırçalamak çok önemli o dolgudan sonra hayatımın dönüm noktası oldu artık dişlerimi fırçalıyorum
@Milimiliii evet iki tanesi gömülüydü, üst çenedekiler üç köklü olduğu için biraz daha acı veriyor ama uyuşturuyorlar sorun olmuyor bir kaç gün içinde düzeliyor zaten😊
Çocukken dişim ağrımıştı babam dişçiye götürdü doktor dişi çekilecek dedi ben ağlamaya başladım ama nasıl ağlama hastaneyi inlettim 😂 sonra çekildi de kurtuldum 😌
trafik kazasi sonrasi hastanede doktorlar cenemi agzimi topladilar lokal anestezi ile saatlerce surdu sonraki surecdede bir kac saatlik operasyonlar oldu simdi dis cekmek implant bile bana cok cok basit geliyor
Geçen sene dişçiye gitmeye başladım curuklerden dolayı kanal ve dolgu tedavisi yaptı acayip çok eğlenceli bir durum korkulcak hiç bişey yok sağolsun doktorum da çok iyiydi 😂
En İyi Cevaplar