Hayır hiç yaptırmadım çünkü zaten dolgun bir dudağa sahibim bu konuda baya şanslıyım. Dolgu işlemi çok zararlı bir işlem cildi çürütüyormuş ve dokularına zarar veriyormuş tavsiye etmem.
Enfeksiyon olmuş gibi sisiyor dogal çizgileri kayboluyor. Unluler bile portlek dudakla geziyor. Onlar bilmiyor mu iyi yapani kaliteli olani bok gibi paralari var ama portlemis dudakla geziyorlar nerden moda oldu bilmiyorum cok itici gorunuyor