Papatya çayı iyi geliyor diyorlar koyayım mı? Yoksa yarın doktora mı gideyim? Ne yapabilirim başka?


canım biz doktor değiliz buradaki herkes sen ben gibi bir birey
ve söz konusu gözün. birdaha göremeyede bilirsin iltihapta kapmış olabilirsin, en acilinden göz doktoruna gitmelisin,
Gidicem yarın çok teşekkür ederim
Goz
Nezlesi oldun galiba ya da mikrop kapti. Anne sutu cok
Iyi geliyor. Doktora git steril damlayla merhem veriyor iki gune duzelir. Gecmis olsun
Çok teşekkür ederim yarın gidicem dersim erken biterse
göz çıbanı veya halk arasında it dirseği diye biliniyor. Tıpta biz oftalmoloegsema diyoruz. Krem ve damla kullanmanız gerekecek. Doktora mutlaka başvurun. Geçmiş olsun.
Yarın gitmeye çalışacağım çok teşekkür ederim
bir haşere ısırığı değilse enfeksiyon kapmışın
Yurtta kalıyorum her şey olabilir
sorun göz kapağında
bu bölümde hiç ısırık gibi bir şey görünüyormu bu iğne ucu kadarda olabilir
Baktım ama göremedim
Gözünü kapatmalı ve başkasının bakması lazım
eğer bir haşere yoksa mikrop kaptı eczaneden bence bir merhem alabilirsin
Yarın doktora gitmeye çalışacağım
bu arada kaynattığın ve soğuttuğun su ile ( suda mikrop kırılsın) gözünü yıkamalısın
Yurtta kalıyorum olanak yok ki
su ısıtmak için imkan yok mu
Ketilimizi aldı şerefsiz müdür
bugün ne yaptın Dr gidebildin mi
Evet evet gittim arpacık ve enfeksiyon dedi doğru dürüst bakmadı bile bir merhem krem verdi gönderdi
şu an nasıl
Hala aynıyım ya daha çok bile şişti valla tırsıyom ınsallah bir şey yoktur
kremi düzenli kullanıyormusun
Onu gece sür dedi damlayı 6 kere kullan dedi onu kullanıyorum benim hep böyle oluyor ama ilk defa bu kadar acıdı
gözünü normal zamanda çok kaşıyormusun
Evet
göz makyajı peki
Bu aralar yapıyorum eskiden çok yapmazdım ama şimdi yapıyorum ya
bence gözlerin hassas kaşıma
ve makyaj yapma özellikle markasız şeyler kullanma
tekrar büyük geçmiş olsun
Yok yok markalara bakıyorum dikkat ederim çok teşekkür ederim Allah razı olsun
rica ederim
EİG için teşekkür ederim
Cevap
11Cevap
Şimdilik buz koy en yakın vakitte bir sağlık ocağına ya da hastaneye ugra
Ay yarın gidicem çok teşekkür ederim
Bise değil dayak falanmı yesin
Yedin
Yok be
it dirseği çıkmış galiba. Gerçi bende çıkınca kaşıntı yapıyordu o kadar. Çay koymuştum ben.
Bende. sabah kaşınıyordu ama şu an acıyor
Yok kaşımadım ya sabah da şişti şimdi daha kötü oldu
Çok teşekkür ederim
1 ay geçmiyor geçmiş olsun diğer gözünede geçer sonra başkasına. nefes yolu ile bile geçiyr dikkat etsn yanındakiler
Ne ki bu
1 ay içinde bolbol araştırır öğrenirsin canım
Ne saçmalıyorsun canım
anlarsn canm
Baya kızarmış bence kulaktan dolma şeylerdense doktora git daha kötü olabilir
Bence yarın doktora git doktordan sonra ne istersen koyarsın 😊
Alerjik duruyor neden olduğunu biliyomusun
Biseye alerjim var mı bilmiyorum ya makyajdan da olabilir
Makyajdan da olabilir haşereden vesaire de bir süre sonra o sarkmış ve kabuk kabuk olursa da egzemadır cildiyeye bir görün
Gidicem en kısa zamanda teşekkür ederim
İt dirseği olabilir birisi tükürsün geçer
Pislik misin ya
Ekmeği ıslat ve üzerine koy, buz ile masaj yap...
doktora git sen direk
Geçmiş olsun
Çok teşekkür ederim
Noldu?
Bende bilmiyorum dün acıyordu sabah şişti akşama da daha beter oldu
Darp raporu al kocanın elleri kırılsın yavrum
Yok be kimse vurmadı 😀
Siyah çay ile yıka geçer.
Çay posası koy
Dün koydum acısını şişliğini aldı biraz ama şimdi daha kötü şişti
Eczaneye gidersen damla veriyorlar 2 güne iner epey bir . Arpacık olmuşsun kuzuum :D. Özelden yazarsan seviniriim :)
Niye özelden yazayım anlamadım 😀 gittim doktora ya verdi damlayla bir. merhem
Ya özel göz şişi indirecek bilgilere sahibim ondan yaz :D. Yahu yaz seeen :(
doktora görün bence
geçmiş olsun
Teşekkür ederim Allah razı olsun
nie ki
Ah bir bilsem
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar