Erken ölmekten korkuyorum :( siz ne düşnuyorsunuz?

Komşumuzdaki kiz 21 yaşi vardi ya nişanindan 3 gün sonra öldu :( çok kotü... anneside 5 yil önce astimdan vefat etmişdi bu ayda kizida bu ay öldü :( yetim çoçukdu ya göz yaşlarim kurumuyor... babasi üvey anne getirirdi hep kurtulmak istiyordu güzel ailesi olsun istiyordu sonra gelip kardeslerinide yanina alicakdi amaa bugun o yokk 3 gün oldu öleli Allah rahmet etsin :(
Erken ölmekten korkuyorum :( siz ne düşnuyorsunuz?
Cevapla