Bıçakla kesmediğim halde parmağımda kesik oluşuyor. Neden olabilir?

Bıçakla filan kesmediğim halde böyle kesik oluyor parmağım sürekli. Neden olabilir?
Bu niye olmuştur?
Bu niye olmuştur?
Bu niye olmuştur?
Bıçakla kesmediğim halde parmağımda kesik oluşuyor. Neden olabilir?
Cevapla