Bıçakla filan kesmediğim halde böyle kesik oluyor parmağım sürekli. Neden olabilir?








Oralar genelde soyuluyor. Yani birkaç kişide daha görmüştüm. Soyulduğu için kesil gibi oluyor, sık sık nemlendirmeni tavsiye ederim. Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Bas parmağında şişiklik var ortada ben bir ara hep baş parmağının hep ortasını emerdim sende oyle yapmissin galiba o yüzden şişik 😂
Aynen
Islak mendil vb kimyasal icerikli ürünler ile çok haşır neşir oluyormusun?
hiç sorma ya bendede oluyor bir bakıyorum kesik izi
Cevap
11Cevap
Hastalık diyebilirim gadasi dermatoloji bir git
Farkinda olmadan bir yere surtulduyse kesilmistr ben sayfayi cevirirken elimi kagit kesti😥😥
Geçmiş olsun
Bu senelee once oldu ama saol😊
Kendi bedenindeki yarayı bize mi soruyon 😳 ne olmuşsa intihap kapmış eczanden ilaç tavsiyesi alabilirsin
Orayı ısırıyor musun biraz kemirmışsın sanki sonra catlamıs
Aynen
Farkında olmadan sen kendin yapmışsındır belki ve o çöp kutusunu da boşalt artık :)
Haberin olmadan bir yere takılmıştır çizilmiştir dikkatli ol
Yara cikiyor olabilir cildiyeye git bence
bir yere çarpmışsındır
kağıt kesmiş olabilir..
ya da soğuktan..
Yok ikisi de değil
Tırnak kesmiş olabilir
parmağını soyuyormusun sen
Evet
Tırnağın çizmiş olabilir
Bir yer cizmistir
Iltihaplanmis sanki
O nası bir parmak
Parmak işte kesik oldu ben de onu soruyorum dimi
Çatlak onlar
Mikrop kapmış sanki
Kagıt kesigi mi
Yok hiçbir şeyle kesmedim
Suyla çok uğraşıyorsan soguk mu çatlattı acaba
Bir yere çarpmışsın.
Yok çarpmadım
vitamin eksikliği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar