Bıçakla yanlışlıkla parmağıma vurdum kesik yok ama çok ağrıyor, niyee?

Kesecem haaa (tövbe estağfurullah yarabbi) büyük bıçakla buza vuruyordum kırılsın diye. Sonra gittim parmağıma vurdum. şu an ağrıyor napim. Kesik çizik falan yok ama sert vurdum. Ve niye ağrıyor?
Bıçakla yanlışlıkla parmağıma vurdum kesik yok ama çok ağrıyor, niyee?
Bıçakla yanlışlıkla parmağıma vurdum kesik yok ama çok ağrıyor, niyee?
Cevapla