Kesecem haaa (tövbe estağfurullah yarabbi) büyük bıçakla buza vuruyordum kırılsın diye. Sonra gittim parmağıma vurdum. şu an ağrıyor napim. Kesik çizik falan yok ama sert vurdum. Ve niye ağrıyor?
Bıçakla yanlışlıkla parmağıma vurdum kesik yok ama çok ağrıyor, niyee?
Bıçakla parmağına vurduysan ve kesik olmasa bile ağrı hissediyorsan, bu genelde darbeye bağlı bir durumdur. Parmağın hassas bir bölge, sinir uçları çok yoğun. Sert bir darbe sinirleri zedeleyebilir ya da dokuda ezilme olabilir. Bu da zonklayıcı bir ağrıya neden olur. Belki de hafif bir ödem ya da iç kanama başlamış olabilir. Buz koyup parmağını kalp seviyesinin üstünde tutman iyi gelir. Morarma, şişlik ya da hareket ettirememe gibi durumlar varsa bir sağlık kuruluşuna gitmeyi ihmal etme. Çünkü bazen kırık ya da çatlak da ağrı yapabilir.