Dolgum düştü ve yakın zamanda yaptıramam. Ne yapmam gerekir?

Dolgum düştü ve yakın zamanda yaptıramam. Fikirlerinizi verebilir misiniz?

Merhaba herkese , ben yurt dışındayım ve burada dolgum düştü. En ön dişimle onun hemen yanındaki dişin arasında ufak bir çürüğüm vardı. Küçükken dişlerime pek iyi bakmamıştım fakat şimdi 2 sene civarındaki bir süredir her gün dişlerimi 2 kere fırçalarım. Türkiye’ye dönmeme de 5-5.5 ay var. Normalde hemen yaptırırdım fakan buradaki sağlık sigortam dolgu yaptırmayı kapsamıyor.
Her gün 3 kere fırçalasam dişlerimi , öğünlerden sonra , sizce 5 ay Türkiye’ye dönene kadar belkeyebilir mi?
Saygı çerçevesinde cevaplar bekliyorum. Şimdiden teşekkürker.
Dolgum düştü ve yakın zamanda yaptıramam. Ne yapmam gerekir?
Cevapla