Helikobakter pilori mikrobu teşhisi konulupta tedavi olup bu süreci atlatmış kişiler var mı aranızda? Eğer varsa lütfen beni bu konuda bilgilendirebilir misiniz? İnanın çok ıskılmış ve bunalmış bir durumdayım tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı rica edicem...
Helikobakter Pilori teşhisi konulup kesin çözüm bulmuş birisi var mı?
dostum ben de bunun tedavisini araştırıyorum. bu bakteri salgıladığı amonyak ile şişkinliğe yol açıp iştahı kesiyor ve mide asidini sürekli azaltarak gıdaların doğru sindirilmesini engelliyor. yoğun etki yaptığı kanıtlanmış bazı bitkisel tedavi var. sarımsak bunlardan biri. karahindiba da etkili olduğu söyleniyor. fesleğenin de hpilori tarafından kanserleşmiş tümörü küçülttüğü söyleniyor. benzer şekilde meyan kökü de. önemli olan bu bitkileri ne kadar dozda ve ne kadar süre ile devam edip kullanmakta yatıyor. bunun için fitoterapist lazım sağlam bir tane. yani kesin tedavisi var bitkilerle ama dozunu bilmiyom ben de bu konuyu araştırıyom. olmadı uzman alternatif tıpçı birini bulcam. bu arada ısırgan otu ileri vaka h pilori yüzünden kanserleşmiş mideye iyi gelir mi bilmiyom ama çoğu kanser türünde ısırgan tohumu bal karışımı ciddi tümör küçültmesi yaptığına dair ve iyileştiğine dair gerçek kanser vakaları yorumları okudum 5-6 farklı. ama macun haline getirip düzenli her gün 2-3 kez tüketmişler. kısaca doğru bitkiyi doğru dozda nası tüketeceğini bilmek önemli.
Helikobakter pilori bakteri anne karnında iken kuluçkaya yatan ve zamanı geldiğinde uyanarak insanın hayatının içine eden bir problem. Bağırsak florası sorunlarına davetiye çıkaran ve buradan etkide bulunarak mide de reflü sıkıntısını yaratan tam bir baş belası. Yediklerinize ve içtiklerinize dikkat etmelisiniz.
YEDİĞİME İÇTİĞİME DİKKAT EDİYORUM AMA FAYDA ETMİYOR PROF A MUAYNE OLDUM ASLINDA SORMAK İSTEDİĞİM BU İLLETTEN TAM OLARAK KURTULUNABİLİYOR MU TEDAVİ OLARAK
İnan hiç geçmeyecek gibi geliyor hayatımda bu kadar berbat birşey hiç yaşamadım. İnşallah en kısa zamnada geçer birşey yiyemiyorum ki zaten 1 haftada 4 kg verdim ne yesem dokunuyor :(
ya lütfen biri çıkıp şu tedaviyle kesin h. pilori yok oluyo desin. Doktorlar basindan savma yapiyo. Antibiyotik faln boş işler yararından fazla zararı var ama bazıları atlatiyo antibiyotikle. Antibiyotik alanlar yarida bırakmasın tedaviyi dahada güçlendiği söyleniyo bu mikrobun. Doğal yollarla tedavisini bilen varsa yazsın hayatım alt-üst oldu nerdeyse bu illete kafa yorarken
ama burda sıkıntı mikrop olması tahliller sonuçlanmadan da doktor ilaç vermedi sonuclarım bu akşam tamamlanıcak kafayı yedirticek bana bu olay 1 haftada 3 kg verdim ya hiçbirşey yiyemiyorum :(
Çok zor... tek söyleyebileceğim antibiyotik sakın kullanma... doktor verse bile... mantar tedavisinde bile antibiyotik yazıyorlar... inanılır gibi bir şey değil!
Arkadaslar banada helikobakteri tesisi konuldu antibiyotik tedavisi alıyorum ve çok zayıfım tedaviden sonra bu bakteriden kurtulup kilo alma şansım var mı.. ya da bu bakteriye yakalanan
En İyi Cevaplar