Dissosiyatif kimlik bozukluğu yaşıyorum, beni anlayan var mı?

merhaba arkadaşlar, iki sene önce dkb tanısı aldım... terapi oluyorum ama çok yavaş ilerliyorum... sanki söylemek ve yapmak istediklerimi yapamayıp tam tersini yapıyorum. Hep susup dalıyorum. Ve kendimi diğer insanlardan aşağıda hissediyorum sanki örselenmiş bir çocuğum... çok yoğun duygular içindeyim. Gün içinde sürekli uyuyorum... hayal dünyasını gerçek dünyaya tercih eder oldum. Çok halksizim. Ayrıca içimde aşırı yoğun bir korku ve insanlara karşı acımasızlık ve öfke hissediyorum... Alterlerim ortaya çıkacak ama ben onları hep baskılıyorum. Mesela içimde bir şımarık çocuk var, diğeri wamp bir kadın... Bu gibi şeyler yaşayanlar var mı? Kafamı dağıtmak için ekşi sözlüğe, buraya üye oldum kursa yazıldım başka neler yapabilirim kendime güvenim sıfır... şimdiden teşekkürler
Dissosiyatif kimlik bozukluğu yaşıyorum, beni anlayan var mı?
Cevapla